Przetargi.pl
Usługa hydromonitoringu DS

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hydromonitoringu DS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hydromonitoringu drogi startowej (DS) 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca w swojej ofercie wycenia koszt 1m2. W zależności od kosztu 1 m2 na podstawie złożonej oferty, Zamawiający udzieli zamówienia w granicach 35 000 – 48 000 m2. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-13 Buczek. 7. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: 7.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 7.2. prace mogą odbywać się w ciągu całej doby w zależności od szkolenia lotniczego i zadań wykonywanych przez Zamawiającego 7.3. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki 7.4. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki; 7.5. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 PLN dla całości zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 52/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.10.2019 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; 1.5. Wykaz usług – załącznik nr 9 do SIWZ; 1.6. Wykaz narzędzi – załącznik nr 10 do SIWZ; 1.7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach