32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-113 Buczek, Gucin
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
- Data zamieszczenia: 2019-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Gucin 58 A
98-113 Buczek, woj. łódzkie
tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
REGON: 73009757200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa hydromonitoringu DS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hydromonitoringu drogi startowej (DS) 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca w swojej ofercie wycenia koszt 1m2. W zależności od kosztu 1 m2 na podstawie złożonej oferty, Zamawiający udzieli zamówienia w granicach 35 000 – 48 000 m2. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-13 Buczek. 7. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: 7.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki; 7.2. prace mogą odbywać się w ciągu całej doby w zależności od szkolenia lotniczego i zadań wykonywanych przez Zamawiającego 7.3. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki 7.4. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki; 7.5. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 PLN dla całości zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 52/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.10.2019 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; 1.5. Wykaz usług – załącznik nr 9 do SIWZ; 1.6. Wykaz narzędzi – załącznik nr 10 do SIWZ; 1.7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług remontowych i modernizacyjnych oczyszczalni ścieków w Rząśni
Dodano: 2024-03-05 - „Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie fontann i zdrojów ulicznych wody pitnej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi”
Dodano: 2024-01-08 - Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
Dodano: 2023-11-16 - USŁUGA KONSERWACJI WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2023 ROKU
Dodano: 2022-10-28 - Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Dodano: 2022-07-15 - Usługa konserwacji i naprawy urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w kompleksach wojskowych administrowanych przez 31 WOG
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-05 - USŁUGA KONSERWACJI I PRZEPROWADZENIA ROCZNEGO PRZEGLĄDU WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych oświetlenia w parkach i na zieleńcach Łodzi w latach 2021 – 2022
Dodano: 2020-12-31 - Usługa przeprowadzenia rocznego przeglądu i konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w 2021 roku
Dodano: 2020-12-14