Przetargi.pl
Usługa edukacyjna

Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg

  • Adres: 58-260 Bielawa, ul. Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 074 8335838
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
    ul. Plac Wolności 1 1
    58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8334-255, fax. 074 8335838
    REGON: 890717823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZĄCYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIELAWIE 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW EKOLOGICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W BIELAWIE 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI W BIELAWIE Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna). Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności tanecznych, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia (nie), nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji, Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (kinezjologia, arteterapia, muzykoterapia) - Stworzenie optymalnych warunków rozwoju psychofizycznego dzieci niepełnosprawnych, przy równoczesnym optymalnym oddziaływaniu kinezjologią, muzykoterapią i arteterapią na ich sferę emocjonalną. Ćwiczenia te są również nastawione na rozwój różnorodnych systemów koordynacji ruchu i funkcji psychofizycznych. Wzbudzanie emocji wywierających korzystny wpływ na zaspakajanie potrzeb oraz przejawiane przez niego formy aktywności. Prowadzenie zajęć specjalistycznych - terapia zajęciowa i pedagogiczna, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu - Wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów. Rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej. Rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych. Rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu. Wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania. Zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec aktywności ruchowej, sprawności fizycznej i zdrowia oraz wobec uczciwej rywalizacji sportowej. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izp.um.bielawa.pl/tm/przetargi/03_10_11/SIWZ_Usluga_edukacyjna_pdf.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach