Przetargi.pl
Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4

Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, Mieczysława Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4781355
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
    Mieczysława Karłowicza 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4781355
    REGON: 387842118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zakres usług oraz obowiązków Wykonawcy):1) Dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości, 2) Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach, 3) Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed: a) kradzieżą z włamaniem,b) wandalizmem i chuligaństwem,c) ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,d) wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.4) Otwieranie i zamykanie w określonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiającego.5) Wydawanie użytkownikom obiektu przed rozpoczęciem i przyjmowanie po zakończeniu pracy kluczy od zamknięć głównych (holi i korytarzy) na poszczególnych piętrach.6) Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprzątającym lokale użytkowe usytuowane w budynku.7) Odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeń użytkowanych przez instytucje funkcjonujące w obiekcie.8) Udzielanie informacji interesantom o rozmieszczeniu poszczególnych instytucji w budynku, komunikacji wewnętrznej w obiekcie i w razie konieczności instruktażu obsługi dźwigu osobowego.9) Wyłączanie dźwigów po zakończeniu pracy oraz włączanie przed rozpoczęciem pracy.10) Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakończeniu pracy sprzątaczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości (pozostawionych bez zamknięcia drzwi korytarzy i holi, cieknących kranów, włączonych odbiorników elektrycznych itp.).11) Zapalanie, wygaszanie oświetlenia klatki schodowej, wejścia do budynku i pomieszczeń na parterze w zależności od potrzeb.12) Dbanie o porządek na holu w czasie dyżuru (w miarę potrzeb zmywanie, podmiatanie itp.)13) Utrzymanie czystości na schodach wejściowych wraz podjazdem.14) Prowadzenie książki pracy portierni, w której odnotowuje się zdarzenia zaistniałe w czasie pełnienia dyżuru.15) Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia poza godzinami służbowymi osób upoważnionych, posiadających stosowne zezwolenie. 16) Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia osób upoważnionych do dostępu do stacji bazowych przez operatorów telefonii komórkowej według zawartych umów dzierżawy, 17) Niezwłoczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości, oraz o wszelkich zaistniałych nieprawidłowościach lub zdarzeniach.18) Obsługa zapór drogowych przy parkingu służbowym (umożliwienie wjazdu na teren parkingu tylko samochodom należącym do instytucji, z którymi zawarte są umowy o najem miejsc parkingowych i garaży).19) Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywającego się na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemysłowych umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku, przesyłających nagrania w czasie rzeczywistym.20) Obsługa bramy budowli śmietnikowej.21) Obsługa centrali instalacji sygnalizacyjno-alarmowej p. pożarowej z jednoczesną weryfikacją sygnałów z budynku wg. szczegółowej instrukcji postępowania w tym zakresie.22) Obsługa instalacji antywłamaniowej budynku polegającą na rozbrojeniu systemu na rozpoczęcie pracy i uzbrojeniu instalacji na zakończenie pracy - zgodnie z otrzymaną instrukcją wewnętrzną.23) Odpowiednie reagowanie na dostrzeżone zagrożenia pożarowe, 24) Wezwanie Państwowej Straży Pożarnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia pożarowego – oraz osób wskazanych przez Zamawiającego i dyrektorów poszczególnych instytucji. Do czasu przybycia straży, po godzinach pracy przygotować klucze do otwarcia drzwi pomiędzy przedsionkami p. pożarowymi, a poszczególnymi kondygnacjami. Po przybyciu straży pożarnej wskazać miejsce pożaru lub kondygnację na której wygenerowany został alarm pożarowy przez SAP oraz łącze hydrantu znajdujące się na ścianie frontowej od strony ul. Karłowicza (strona południowa),25) Zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego, 26) Sprzątanie terenu przyległego do budynku, ciągów komunikacyjnych o pow. 254 m2 (od strony wschodniej i strony zachodniej wzdłuż budynku do placu wewnętrznego przyobiektowego) polegające na: codziennym zamiataniu ciągów pieszych, pochylni dla osób niepełnosprawnych usuwaniu śniegu, lodu, posypywaniu śliskiej nawierzchni materiałami uszorstniającymi w obrębie posesji.27) Zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.28) Niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, 29) Podejmowanie innych czynności wyżej nieokreślonych, a niezbędnych do prawidłowego realizowania ochrony osób i mienia w obiekcie Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usługi i obowiązki Wykonawcy opisane są w Załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset i 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w BankuPKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Usługa dozoru mienia i obiektu położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4AO-II.26.1.29.2023.KBA”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowałaswą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8) musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wrazz ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowylub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi, jeśli decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osóbi mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodniez ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r.,poz. 1995) w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot dozoru opisany w przedmiocie zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na ochronie nieruchomości zabudowanych o wartości minimum 40 000,00 złotych brutto każda, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy.W przypadku wykazania przez Wykonawcę doświadczenia w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunekza spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert, część usługi została wykonana na kwotę co najmniej 40.000,00 złotych brutto i realizacja częścitej usługi trwała co najmniej 6 miesięcy.Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.b) przez cały okres świadczenia usługi będzie dysponował do jej wykonania przynajmniej jedną osobą (pracownik ochrony), która wpisana jest na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadającą zaświadczenieo wpisie, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach