Przetargi.pl
Usługa dozoru i ochrony osób i mienia Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2745202 w. 182 , fax. 412 746 158
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Radomska 70
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2745202 w. 182, fax. 412 746 158
    REGON: 29114175200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru i ochrony osób i mienia Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa dozoru i ochrony mienia i osób Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach świadczona przez okres 18 miesięcy. Wykonanie usługi dozoru, ochrony polegającej na: zapewnieniu bezpieczeństwa osobom przebywającym w obiektach chronionych; strzeżenia mienia powierzonego; wykonywanie zgodnie z prawem zadań powierzonych przez Zamawiającego, kontroli ruchu osobowo - towarowego, dozór systemu monitoringu, systemu p.poż. patrolowanie terenu, obsługi szatni. Szczegółowe wymagania i opisy wraz z usytuowaniem posterunków zawarte są w zał. nr 6, 7 i 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 na podstawie art. 11 ust. 8,2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia. 4. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 4a. Jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA: numer rachunku: 70 1020 2629 0000 9102 0379 8238 z dopiskiem: „Wadium w przetargu na dozór i ochronę osób i mienia PZOZ”.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedstawionej koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek, posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia - Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli przedłoży koncesję na usługi ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA na podstawie art. 16 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2142, 2245) wg formuły: spełnia/nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3 wykaz, zawierający usługi świadczone przez wykonawcę w sektorze lecznictwa zamkniętego, wymiaru sprawiedliwości, administracji publicznej lub obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, spełniające następujące wymogi, usługi: polegające na usłudze dozoru i ochrony osób i mienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 300.000,00 zł. brutto (trzysta tysięcy złotych brutto) oraz potwierdzi to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie. Wykaz, o którym mowa powyżej zawiera wyszczególnienie usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przez co najmniej 6 miesięcy. Usługi wykazane w ww. wykazie będą brane pod uwagę wyłącznie do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”. Wykaz ten nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tym samym nie podlega przepisom art. 26 ust. 3 Pzp. Ponieważ usługi wyszczególnione w ww. wykazie nie są wykazywane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tym samym usługi wykazane w tym wykazie, muszą stanowić doświadczenie własne Wykonawcy składającego ofertę, to znaczy muszą być wykonane lub są wykonywane samodzielnie przez Wykonawcę za wyłączeniem podmiotu trzeciego. Ponieważ powyższy wykaz jest związany z kryterium oceny ofert, nie podlega uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. 1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 1.5 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 1.6 potwierdzenie wniesienia wadium – kopia dokumentu w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, w pozostałych przypadkach oryginał dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach