Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, Bankowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756711220, 756711257 , fax. 756711250
- Data zamieszczenia: 2019-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
Bankowa 8
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 756711220, 756711257, fax. 756711250
REGON: 230907302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% Własności Gminy Miejskiej Lubań
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są obowiązki dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, w celu zabezpieczenia przed kradzieżą z włamaniem i dewastacją mienia Zleceniodawcy na terenie: a) Siedziby Spółki przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu, b) Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ulicy Bazaltowej 1 w Lubaniu, c) Budynku administracyjno – biurowego i obiektów technicznych zlokalizowanych przy ul. Lwóweckiej 8 w Lubaniu, d) Cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej 21 w Lubaniu w zakresie: Ad. 1a) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B)Odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę C)Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D)ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od poniedziałku do piątku od godz.15:00 do 7:00 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie Ad. 1b) A)Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B)Odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę C)Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D)Ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od poniedziałku do piątku od godz. 18:00 do 7:00 dnia następnego – dwóch pracowników ochrony na zmianie, przy czym jeden pracownik zobowiązany będzie do obsługi instalacji monitoringu, a drugi do patrolowania terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektów zlokalizowanych na terenie Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– dwóch pracowników ochrony na zmianie Ad. 1c) A)Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B)Odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę (np. uczestniczących w akcji zima) C)Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D)ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od godz. 15:00 do 6:00 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie Ad. 1d) Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje na siebie obowiązki: A)podłączenia Lokalnego Systemu Alarmowego (LSA) Zleceniodawcy do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Zleceniobiorcy, B)nadzoru elektronicznego (monitorowania) LSA obiektu przez SMA poprzez przyjmowanie informacji o zdarzeniach z obiektu, C)reakcji Grupy Patrolowo – Interwencyjnej (GPI) niezwłocznie po uzyskaniu sygnału ze SMA z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Zleceniobiorcy, które czynią wykonanie zobowiązania w określonym terminie niemożliwym do realizacji, D)podjęcia na miejscu zdarzenia przez GPI wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia Zleceniodawcy, E)przekazywania osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę lub odpowiednim instytucjom, informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem, F)udostępnienia Zleceniodawcy nadajnika wraz z kartą SIM na czas trwania umowy. 3.1.1 Zamawiający zakłada szacowaną do celów kalkulacji ceny na potrzeby niniejszego zamówienia następujący wymiar czasowy: 2020 ROK 366 DNI W TYM: 253 DNI PRACUJĄCE, 113 DNI WOLNYCH (SOBOTY,NIEDZIELE,ŚWIĘTA) BANKOWA 8: 1 osoba x 253 dni x 16 godzin = 4 048 godzin 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 760 godzin BAZALTOWA 1: 2 osoby x 253 dnia x 12 godzin = 6 578 godzin 2 osoby x 113 dni x 24 godziny = 5 424 godzin Razem: 12 002 godziny LWÓWECKA 8: 1 osoba x 253 dni x 15 godzin = 3 795 godzin 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 507 godzin 2021 ROK 365 DNI W TYM: 251 DNI PRACUJĄCE, 114 DNI WOLNYCH (SOBOTY,NIEDZIELE,ŚWIĘTA) BANKOWA 8: 1 osoba x 252 dni x 16 godzin = 4 032 godziny 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 744 godziny BAZALTOWA 1: 2 osoby x 252 dni x 13 godzin = 6 552 godziny 2 osoby x 113 dni x 24 godziny = 5 424 godziny Razem: 11 976 godzin LWÓWECKA 8: 1 osoba x 252 dni x 15 godzin = 3 780 godzin 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 492 godziny SUMUJĄC LATA 2020-2021: do 50 481 GODZIN Rzeczywista liczba godzin będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z obowiązujących przepisów oraz zasad i wymogów zawartych umów z zewnętrznymi podmiotami i ich realizacji przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19 - Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu w okresie od dnia 01.02.2024 r. (...)
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia obiektu wielofunkcyjnego w Ślęzie.
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy.
Dodano: 2024-01-26 - Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego - na 2024 rok.
Dodano: 2024-01-17 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu (...).
Dodano: 2024-01-10 - Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2024-01-01