Przetargi.pl
Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Bankowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 671 12 20 , fax. 75 671 12 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bankowa 8
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 671 12 20, fax. 75 671 12 20
    REGON: 23090730200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są obowiązki dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, w celu zabezpieczenia przed kradzieżą z włamaniem i dewastacją mienia Zleceniodawcy na terenie: a) siedziby Spółki przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu, b) Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ulicy Bazaltowej 1 w Lubaniu, c) Budynku administracyjno – biurowego i obiektów technicznych zlokalizowanych przy ul. Lwóweckiej 8 w Lubaniu, d) Cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej 21 w Lubaniu w zakresie: Ad. 1a) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od poniedziałku do piątku od godz. 1500 do 700 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie Ad. 1b) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od poniedziałku do piątku od godz. 1800 do 600 dnia następnego – dwóch pracowników ochrony na zmianie, przy czym jeden pracownik zobowiązany będzie do obsługi instalacji monitoringu, a drugi do patrolowania terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektów zlokalizowanych na terenie Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– dwóch pracowników ochrony na zmianie Ad. 1c) A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki B) .odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych upoważnionych przez Zleceniodawcę (np. uczestniczących w akcji zima) C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia D) ochrona obiektu pełniona będzie: Całotygodniowa – od godz. 1500 do 700 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie. W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie Ad. 1d) Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje na siebie obowiązki: A) podłączenia Lokalnego Systemu Alarmowego (LSA) Zleceniodawcy do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Zleceniobiorcy, B) nadzoru elektronicznego (monitorowania) LSA obiektu przez SMA poprzez przyjmowanie informacji o zdarzeniach z obiektu, C) reakcji Grupy Patrolowo – Interwencyjnej (GPI) niezwłocznie po uzyskaniu sygnału ze SMA z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Zleceniobiorcy, które czynią wykonanie zobowiązania w określonym terminie niemożliwym do realizacji, D) podjęcia na miejscu zdarzenia przez GPI wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia Zleceniodawcy, E) przekazywania osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę lub odpowiednim instytucjom, informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem, F) udostępnienia Zleceniodawcy nadajnika wraz z kartą SIM na czas trwania umowy. 3.1.1 Zamawiający zakłada szacowaną do celów kalkulacji ceny na potrzeby niniejszego zamówienia następujący wymiar czasowy: 2018 ROK 365 DNI W TYM: 252 DNI PRACUJĄCE, 113 DNI WOLNYCH (SOBOTY,NIEDZIELE,ŚWIĘTA) BANKOWA 8: 1 osoba x 252 dni x 16 godzin = 4 032 godziny 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 744 godziny BAZALTOWA 1: 2 osoby x 252 dnia x 12 godzin = 6 048 godzin 2 osoby x 113 dni x 24 godziny = 5 424 godzin Razem: 11 472 godziny LWÓWECKA 8: 1 osoba x 252 dni x 16 godzin = 4 032 godziny 1 osoba x 113 dni x 24 godziny = 2 712 godzin Razem: 6 744 godziny 2019 ROK 365 DNI W TYM: 251 DNI PRACUJĄCE, 114 DNI WOLNYCH (SOBOTY,NIEDZIELE,ŚWIĘTA) BANKOWA 8: 1 osoba x 251 dni x 16 godzin = 4 016 godzin 1 osoba x 114 dni x 24 godziny = 2 736 godzin Razem: 6 752 godziny BAZALTOWA 1: 2 osoby x 251 dnia x 12 godzin = 6 024 godziny 2 osoby x 114 dni x 24 godziny = 5 472 godziny Razem: 11 496 godziny LWÓWECKA 8: 1 osoba x 251 dni x 16 godzin = 4 016 godzin 1 osoba x 114 dni x 24 godziny = 2 736 godzin Razem: 6 752 godziny SUMUJĄC LATA 2018-2019: 49 960 GODZIN Rzeczywista liczba godzin będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z obowiązujących przepisów oraz zasad i wymogów zawartych umów z zewnętrznymi podmiotami i ich realizacji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935. z adnotacją „wadium - „Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) w terminie 2017-12-18, sposób przekazania: załączyć do oferty 2. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Banku Zachodni S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935. z adnotacją „wadium „Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu” 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w artykule 46 ust.4 a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach