Przetargi.pl
Usługa dotycząca konserwacji i bieżącego utrzymania kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica- bez możliwości składania ofert częściowych

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12 , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, fax. 59 841 59 15
    REGON: 365696881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dotycząca konserwacji i bieżącego utrzymania kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica- bez możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ 3 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotyczącą konserwacji i bieżącego utrzymania kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 50720000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 3.3 Zakres przedmiotu Umowy obejmuje: 3.3.1) Konserwację i bieżące utrzymanie instalacji c.o. i c.w.u., w tym w szczególności: a) zapewnienie stałej sprawności technicznej i technologicznej instalacji c.o. i c.w.u., a) sprawdzenie szczelności instalacji c.o. i c.w.u. – 2-krotne: przed i po sezonie grzewczym oraz na każde wezwanie Zamawiającego, b) wykonanie regulacji instalacji c.o. i c.w.u. w tym: nastaw i zaworów termostatów, c) odpowietrzenie instalacji c.o. i c.w.u. według potrzeb. 3.3.2) Konserwację i bieżące utrzymanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u., w tym w szczególności: a) zapewnienie stałej sprawności technicznej i technologicznej urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u., b) przygotowanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. do sezonu grzewczego, c) regulację urządzeń c.o. i c.w.u., wykonanie pomiarów parametrów eksploatacyjnych urządzeń grzewczych, d) czyszczenie kotłów, odmulaczy i filtrów zgodnie z potrzebami i instrukcjami obsługi, e) zabezpieczenie urządzeń kotłowni po sezonie grzewczym. 3.3.3) Usuwanie awarii w urządzeniach kotłowni c.o. i c.w.u. oraz w instalacjach c.o. i c.w.u.: a) niezwłoczne i skuteczne usuwanie awarii w urządzeniach kotłowni c.o. i c.w.u. oraz instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą uszkodzonych elementów z wpisem wymienionych elementów w książce wykonania usługi, UWAGA! Koszt zakupu uszkodzonych elementów ponosi Zamawiający. b) powiadamianie użytkowników urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. (osobiście lub przez pocztę elektroniczną) oraz Zamawiającego (osobiście, telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną) o braku dostawy ciepła lub ciepłej wody użytkowej z powodu awarii urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. lub instalacji c.o. i c.w.u. wraz z planowanym terminem naprawy kotłowni i jej uruchomienia, c) prowadzenie ewidencji usuwanych awarii w książce wykonania usługi dla udokumentowania konieczności ich usuwania. 3.3.4) Przekazywanie Zamawiającemu do dnia 30 kwietnia każdego roku informacji: dotyczącej funkcjonowania urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. oraz o ewentualnych potrzebach remontowych i modernizacyjnych. 3.3.5) Nadzór nad prawidłowym spełnianiem wymogów przez kotłownie wg Normy PN- 87/B-02411, utrzymanie warunków dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział przy badaniach i rewizjach zewnętrznych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. 3.4 Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności: 3.4.1) Konserwację i bieżące utrzymanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w trakcie sezonu grzewczego, znajdujących się w niżej wymienionych komunalnych budynkach użyteczności publicznej tj. w: 1) Szkole Podstawowej w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica), tj. szczegółowo w: a) szkole, stołówce, kuchni, wyposażonej w: - kotły gazowe Viessmann typ PS022, rok produkcji 1997, o parametrach: moc 225 kW, pojemność 275 dm3, ciśnienie robocze 4 Bary - sztuk 2; b) sali gimnastycznej, wyposażonej w: - centralę klimatyzacyjną VTS - sztuk 1; 2) Szkole Podstawowej w Kwakowie (Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica), tj. szczegółowo w: a) szkole, wyposażonej w: - kocioł olejowy Buderus typ Logano GE315, o mocy 200 kW – sztuk 1; b) sali gimnastycznej (Kwakowo, ul. Słupska 3b, 76-251 Kobylnica), wyposażonej w: - kocioł olejowy Viessmann typ VB050, o parametrach: moc 50 kW, ciśnienie robocze 3 Bary sztuk 1; 3) Szkole Podstawowej w Słonowicach (Słonowice 4, 76-251 Kobylnica) wraz z salą gimnastyczną wyposażonej w: - kotły olejowe typu Radan, rok produkcji 1996, o parametrach: moc 126 kW, ciśnienie robocze 0,4 MPa, max. temp. wody 90 stopni - sztuk 2, - pompy ciepła firmy TERMEN sztuk 3: - 2 pompy ciepła powietrze-woda typ PHTJ14 o mocy grzewczej 13,9 KW, - 1 pompa typ PHTJ19 o mocy grzewczej 19,5 KW; 4) Szkole Podstawowej w Kończewie (Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica), tj. szczegółowo w: a) szkole, wyposażonej w: - kotły olejowe sztuk 2: - kocioł 1 - typ Torus T-KS, rok produkcji 1996, o parametrach: moc 130 kW, ciśnienie robocze 0,3 Mpa, max. temp. wody 95 stopni, - kocioł 2 - typ Torus T- KS, rok produkcji 1994, o parametrach: moc 135 kW, ciśnienie robocze 0,3 Mpa, max. temp. wody 95 stopni; b) sali gimnastycznej (Kończewo, ul. Główna 2, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł gazowy typ Vaillant, o mocy 28 kW – sztuk1; 5) Szkole Podstawowej w Sycewicach (Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica) wraz z salą gimnastyczną wyposażonej w: - kotły olejowe Schafer typu DXN 163, rok produkcji 1997, o parametrach: moc 120-163 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 2, - pompy ciepła z osprzętem hydraulicznym powietrze/ woda typ PHTJ197VAD o mocy 19,5 kW nr ser. 0000080T – sztuk 3 - zbiorniki ciśnieniowe firmy KOMNINO typ: KW-2000-10, Nr fabr. 002, 001, rok produkcji 2010 - sztuk 2; 6) Ośrodku Zdrowia w Kwakowie (Kwakowo, ul. Cicha 13, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł olejowy typ Wolf F/CNK/U-20, rok produkcji 2011, o parametrach: moc 17-20 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1; 7) Ośrodku Zdrowia w Słonowicach (Słonowice 12, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł olejowy Buderus typ Logano G115 BE, o parametrach: moc 34 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1; 8) Ośrodku Zdrowia w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Główna 54, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł gazowy Buderus typ G234 X, o parametrach: moc 60 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1; 9) Urzędzie Gminy w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł gazowy typ Radan, o parametrach: moc 60 kW, ciśnienie robocze 0,3 MPa, temp. wody 90 stopni - sztuk 1; 10) świetlicy wiejskiej w Kuleszewie (Kuleszewo 31, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ Buderus G125-25 WS, SE, o parametrach: moc 21-25 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 1; - pompę ciepła AERMEC model CS 070H, seria 0401444 - sztuk 1 11) świetlicy wiejskiej w Płaszewie (Płaszewo 9, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ L-UB 25 C, rok produkcji 2006, o parametrach: moc 25 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 1; 12) świetlicy wiejskiej w Reblinie (Reblino, ul. Długa 16c, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ De-Dietrich, rok produkcji 2007, o parametrach: moc 18 kW z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. 130 l z palnikiem - sztuk 1; 13) świetlicy wiejskiej w Łosinie (Łosino, ul. Starowiejska 1c, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ Ferroli Atlas D30 Unit, o parametrach: moc 16-30 kW ciśnienie robocze 6 Barów, max. temp. wody 95 stopni - sztuk 1; 14) remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie Słupskim (Sierakowo 21b, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy Buderus typ G215 ze sterownikiem Buderus D-3557 - sztuk 1; 15) świetlicy wiejskiej i remizy strażackiej w Lubuniu (Lubuń 19a i 19b, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł żeliwny olejowy De Dietrich typ GTU 124 S, o parametrach: moc 21-27 kW, ciśnienie robocze 0,4 MPa, temp. wody 100 stopni - sztuk 1; - pompę ciepła powietrze - woda HPI 14MR - sztuk 1; 16) świetlicy wiejskiej, remizy strażackiej i bibliotece we Wrzącej (Wrząca 53, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy Ferroli typ Atlas D 42 Unit, o parametrach: moc 30-42 kW ciśnienie robocze 6 Barów, max. temp. wody 95 stopni - sztuk 1; 17) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Referacie Straży Gminnej w Kobylnicy, Ośrodku Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy i Gminnej Bibliotece Publicznej w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Wodna 20/2, 20/3 i 20/4, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kotły gazowe Brotje Heizung typ EcoTherm Plus WGB 110 C o nominalnym obciążeniu cieplnym Q = 25-110 kW - sztuk 2; 18) budynku przy ul. Głównej 1c (Kobylnica, ul. Główna 1c, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kotły gazowe typ Yunkers o mocy 24 kW - sztuk 2. 3.4.2 Konserwację i bieżące utrzymanie urządzeń kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. poza sezonem grzewczym, znajdujących się w niżej wymienionych komunalnych budynkach użyteczności publicznej tj. w: 1) Szkole Podstawowej w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica) tj. szczegółowo w: a) szkole, stołówce, kuchni, wyposażonej w: - kotły gazowe Viessmann typ PS022, rok produkcji 1997, o parametrach: moc 225 kW, pojemność 275 dm3, ciśnienie robocze 4 Bary - sztuk 2; - kolektor słoneczny GAK 2.0 GERES – ASCO – sztuk 61, b) sali gimnastycznej, wyposażonej w: - centralę klimatyzacyjną VTS - sztuk 1; 2) Szkole Podstawowej w Kwakowie (Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica), tj. szczegółowo w: a) szkole, wyposażonej w: - kocioł olejowy Buderus typ Logano GE315, o mocy 200 kW – sztuk 1, - kolektory słoneczne GAK 2.0 GERES – ASCO – sztuk 5; b) sali gimnastycznej (Kwakowo, ul. Słupska 3b, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy Viessmann typ VB050, o parametrach: moc 50 kW, ciśnienie robocze 3 Bary - sztuk 1; - kolektory słoneczne GAK 2.0 GERES – ASCO - sztuk 2 c) kompleks boisk sportowych ORLIK wyposażony w: - kolektory słoneczne GAK 2.0 GERES – ASCO - sztuk 2 3) Szkole Podstawowej w Słonowicach (Słonowice 4, 76-251 Kobylnica) wraz z salą gimnastyczną wyposażonej w: - kotły olejowe typu Radan, rok produkcji 1996, o parametrach: moc 126 kW, ciśnienie robocze 0,4 MPa, max. temp. wody 90 stopni - sztuk 2 - pompy ciepła firmy TERMEN, sztuk 3: - 2 pompy ciepła powietrze - woda typ PHTJ14 o mocy grzewczej 13,9 KW - 1 pompa typ PHTJ19 o mocy grzewczej 19,5 KW 4) Szkole Podstawowej w Kończewie (Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica), tj. szczegółowo w: a) szkole, wyposażonej w: - kotły olejowe sztuk 2: - kocioł 1 - typ Torus T-KS, rok produkcji 1996, o parametrach: moc 130 kW, ciśnienie robocze 0,3 Mpa, max. temp. wody 95 stopni, - kocioł 2 - typ Torus T- KS, rok produkcji 1994, o parametrach: moc 135 kW, ciśnienie robocze 0,3 Mpa, max. temp. wody 95 stopni; - kolektory słoneczne GAK 2.0 GERES – ASCO - sztuk 5 b) sali gimnastycznej (Kończewo, ul. Główna 2, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł gazowy typ Vaillant, o mocy 28 kW - sztuk 1 - kolektory słoneczne GAK 2.0 GERES – ASCO - sztuk 2 5) Szkole Podstawowej w Sycewicach (Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica) wraz z salą gimnastyczną wyposażonej w: - kotły olejowe Schafer typu DXN 163, rok produkcji 1997, o parametrach: moc 120-163 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 2 - pompy ciepła z osprzętem hydraulicznym powietrze/ woda typ PHTJ197VAD o mocy 19,5 kW nr ser. 0000080T, zbiorniki ciśnieniowe firmy KOMNINO typ: KW-2000-10, Nr fabr. 002, 001, rok produkcji 2010 - sztuk 2 6) Ośrodku Zdrowia w Kwakowie (Kwakowo, ul. Cicha 13, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł olejowy typ Wolf F/CNK/U-20, rok produkcji 2011, o parametrach: moc 17-20 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1 7) Ośrodku Zdrowia w Słonowicach (Słonowice 12, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł olejowy Buderus typ Logano G115 BE, o parametrach: moc 34 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1 8) Ośrodku Zdrowia w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Główna 54, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kocioł gazowy Buderus typ G234 X, o parametrach: moc 60 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 110 stopni - sztuk 1 9) świetlicy wiejskiej w Kuleszewie (Kuleszewo 31, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w : - kocioł olejowy typ Buderus G125-25 WS, SE, o parametrach: moc 21-25 kW, ciśnienie robocze 4 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 1 - pompę ciepła AERMEC model CS 070H, seria 0401444 - sztuk 1 10) świetlicy wiejskiej w Płaszewie (Płaszewo 9, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ L-UB 25 C, rok produkcji 2006, o parametrach: moc 25 kW, ciśnienie robocze 3 Bary, max. temp. wody 100 stopni - sztuk 1 11) świetlicy wiejskiej w Reblinie (Reblino, ul. Długa 16c, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ De-Dietrich, rok produkcji 2007, o parametrach: moc 18 kW z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. 130 l z palnikiem - sztuk 1 12) świetlicy wiejskiej w Łosinie (Łosino, ul. Starowiejska 1c, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy typ Ferroli Atlas D30 Unit, o parametrach: moc 16-30 kW ciśnienie robocze 6 Barów, max. temp. wody 95 stopni - sztuk 1 - instalację solarną do grzania ciepłej wody - sztuk 1 - kolektory słoneczne próżniowe produkcji BIAWAR – sztuk 2, razem 30 rur - zbiornik na c.w.u. z podwójną wężownicą marki BIAWAR 220 l, grupa pompowa i regulator solarny - sztuk 1 13) remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie Słupskim (Sierakowo 21b, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy Buderus typ G215 ze sterownikiem Buderus D-3557 - sztuk 1 14) świetlicy wiejskiej i remizy strażackiej w Lubuniu (Lubuń 19a i 19b, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł żeliwny olejowy De Dietrich typ GTU 124 S, o parametrach: moc 21-27 kW, ciśnienie robocze 0,4 MPa, temp. wody 100 stopni - sztuk 1 - pompę ciepła powietrze - woda HPI 14MR - sztuk 1 - solarny podgrzewacz dwufunkcyjny DC1000/DC 750 - sztuk 1 - powierzchniowe kolektory słoneczne C250VPZ - sztuk 2 15) świetlicy wiejskiej, remizy strażackiej i bibliotece we Wrzącej (Wrząca 53, 76-251 Kobylnica) wyposażonej w: - kocioł olejowy Ferroli typ Atlas D 42 Unit, o parametrach: moc 30-42 kW ciśnienie robocze 6 Barów, max. temp. wody 95 stopni -sztuk 1 - podgrzewacz pojemnościowy HEWALEX OKC 300 NTRR/SOL - sztuk 1 - kolektory słoneczne KS 2000 TP – sztuk 2 16) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Referacie Straży Gminnej w Kobylnicy, Ośrodku Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy i Gminnej Bibliotece Publicznej w Kobylnicy (Kobylnica, ul. Wodna 20/2, 20/3 i 20/4, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - Kotły gazowe Brotje Heizung typ EcoTherm Plus WGB 110 C o nominalnym obciążeniu cieplnym Q = 25-110 kW – sztuk 2 - kolektory słoneczne HEWALEX KS 2000 TLP – sztuk 6 - pojemnościowy podgrzewacz c.w.u. COSM0, TYP: E DUO 500, MOC 64 kW, rok produkcji 2010 - sztuk 1 17) budynku przy ul. Głównej 1c (Kobylnica, ul. Główna 1c, 76-251 Kobylnica) wyposażonym w: - kotły gazowe typ Yunkers o mocy 24 kW - sztuk 2 3.5 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności wynikające z realizacji zamówienia tj. konserwację i bieżące utrzymanie instalacji c.o. i c.w.u. z częstotliwością 2 razy w miesiącu, tj. w pierwszym lub ostatnim dniu każdego miesiąca oraz 14 lub 15 każdego miesiąca, a sytuacjach awaryjnych lub w okolicznościach pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego. 3.6 Wszelkie wady i usterki wynikające w realizacji przedmiotu Umowy będą usuwane w terminie 1 dnia od ich zgłoszenia w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. 3.7 Przedmiotowa usługa konserwacji i bieżącego utrzymania kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. powinna być każdorazowo odnotowana w książce wykonania usługi z potwierdzeniem jej wykonania przez osobę upoważnioną na danym terenie (dyrektor szkoły, urzędnik, najemca). 3.8. Kontrola urządzeń grzewczych zgodnie z pkt 3.5 w obiektach z pkt 3.4 powinna odbywać się w godzinach pracy danego obiektu. 3.9. Kontrola urządzeń grzewczych zgodnie z pkt 3.5 w obiektach zarządzanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy (tj. pkt 3.4.1) ppkt 10-13, 15-16 oraz pkt 3.4.2) ppkt 9-12, 14-15) powinna odbywać się po wcześniejszym, co najmniej 24-godzinnym zgłoszeniu ze strony Wykonawcy na adres mailowy: centrum@kobylnica.pl lub telefonicznym pod numerem telefonu: 59 842 90 61 w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30. 3.10 W przypadku jakiegokolwiek braku dostępu do obiektów z pkt 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefoniczną przedstawiciela Zamawiającego. 3.11 Wykonawca w przypadku awarii zobowiązuje się do zlokalizowania przyczyny awarii oraz rzetelnej wyceny kosztów usunięcia awarii niezwłocznie bez naliczania kosztów dojazdu. 3.12 Płatność za usługę konserwacji i serwisu kotłowni, obejmuje wykonanie podstawowych czynności konserwacyjno – serwisowych, dojazdem, dostawą, zamontowaniem i sprawdzeniem działania elementów takich jak np.: wkłady filtracyjne, filtry powietrza, oleje, sól techniczna, uszczelki wszelkiego typu, dysze paliwowe, doszczelnienie ścieżek olejowych, żarówek, lampek sygnalizacyjnych, bezpieczników, śrub, podkładek, smarów, olejów, itp. zakupionych na koszt Zamawiającego. Wykonawca wystawi w trakcie trwania umowy trzydzieści sześć faktur, jedną na miesiąc w ramach stałej opłaty ryczałtowej. 3.13 Materiały eksploatacyjne typu paliwa płynne, energia elektryczna, woda zabezpiecza administrator obiektu. 3.14 Elementy montowane w kotłowni powinny posiadać stosowne certyfikaty i atesty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.15 Na wykonane naprawy Wykonawca udziela rocznej gwarancji i rękojmi licząc od dnia końcowej, pełnej naprawy zależnie od zakresu dokonywanej naprawy. 3.16 Warunkiem odbioru usługi naprawy i zapłaty za nią wynagrodzenia jest potwierdzenie wykonania usługi przez przedstawiciela Zamawiającego oraz załączenie do faktury przez Wykonawcę: 1) podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru oddzielnego na każdą obsługiwaną kotłownię, 2) oświadczenia, że zastosowane i wbudowane materiały eksploatacyjne oraz zastosowane urządzenia spełniają wymogi ustaleń producenta urządzeń kotłowych, 3) oświadczenia, że wszystkie zamontowane materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy stanowią jego własność i nie są obciążone roszczeniami osób trzecich. 3.17 Naprawa może być dokonana po uzyskaniu przez przedstawiciela Zamawiającego kosztów zakupu materiałów potrzebnych do przeprowadzenia naprawy przez Wykonawcę. Wykonawca naprawę wykona niezwłocznie od chwili zawiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.18 Zamawiający wymaga dostarczenia kserokopii dokumentu (faktura, paragon), do wglądu, potwierdzającego zakup pojedynczego materiału powyżej 200,00 zł netto potrzebnego do przeprowadzenia naprawy przez Wykonawcę. 3.19 Usuwanie awarii. Zleceniobiorca zapewnia stałą dyspozycyjność grupy technicznej na wypadek awarii wg poniższych zasad: 1) Zgłoszenie awarii odbywa się telefonicznie pod wskazany numer i odnotowywane zostaje w rejestrze zgłoszeń awarii. 2) Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż …… minut (Kryterium oceny ofert- Czas przystąpienia do usunięcia awarii „UA” – wykropkowane miejsce uzupełnione zostanie w Umowie stosownie do wyniku postępowania przetargowego). Czas przystąpienia liczony jest od momentu zgłoszenia awarii telefonicznie przez Zamawiającego do momentu przyjazdu ekipy technicznej w celu usunięcia awarii na miejsce awarii. 3) Grupa techniczna zobowiązana jest w trybie jak najkrótszym do usunięcia awarii, a w przypadku niemożliwości tego wykonania zabezpiecza miejsce awarii w taki sposób, aby uniknąć nadmiernych strat nią wywołanych. 4) Materiały niezbędne do konserwacji zapewnia Wykonawca. 3.20 W przypadku stwierdzenia, że usługa wykonywana jest niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od Umowy z winy Wykonawcy. 3.21 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu Umowy w zakresie ilościowym nie większym niż 30 %, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb, lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.22 Konserwacja i dozór kotłowni w sposób zapewniający bezpieczeństwo obsługi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996r. w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej (Dz. U. 1 1996r. Nr 62 poz.287), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.03.2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. z 2013, poz. 492) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j.: Dz. U. z 2003r Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). 3.23 Wykonawca zobowiązuje się do rozliczenia z Zamawiającym poniesionych przez niego faktycznych kosztów zakupu materiałów (np. koszt kuriera, koszt paliwa) potrzebnych do realizacji umowy, z tym zastrzeżeniem, że koszty zakupu materiałów nie mogą przekroczyć …..% (Kryterium oceny ofert- Koszt zakupu materiałów „KZ” - wykropkowane miejsce uzupełnione zostanie w Umowie stosownie do wyniku postępowania przetargowego) każdej faktury/rachunku dotyczącej ceny zakupu materiałów, zadeklarowanych w formularzu oferty. Ustalony % kosztu zakupu materiałów obowiązuje przez cały okres trwania umowy. 3.24 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi w celu weryfikacji faktury/rachunki zakupu materiałów, niezależnie od ich wartości, z naliczonymi kosztami zakupów materiałów, o których mowa w pkt 3.23. 3.25 Wykonawca ma obowiązek informowania o wszystkich zmianach statusu prawnego swojego przedsiębiorstwa, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego. 3.26 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu Umowy z należytą starannością zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i treścią oferty Wykonawcy w przetargu nieograniczonym w wyniku, którego zostanie zawarta Umowa. 3.27 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.28 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.29 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednio związanych z konserwacją, eksploatacją i naprawami awaryjnymi c.o. i c.w.u., o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 3.30 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu osób, o których mowa w pkt 3.29, sporządzonego według Załącznik Nr 9 do SIWZ, wraz z: 1) oświadczeniem tych osób, że wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), sporządzonego według Załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie osób na umowę o pracę, sporządzonego według Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.31 Niezłożenie oświadczeń i wykazu w terminie wskazanym w pkt 3. 30 niniejszego rozdziału, skutkować będzie nie zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.32 Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 3.33 Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 3.34 Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 3.35 Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w pkt 3. 29.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ 13 SIWZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 13.1 Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN), 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – nr rachunku 67 9317 0002 0090 0735 2000 0150, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. ustawa o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 13.4 Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 13.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do postępowania nr CUW-DOR.271.11.2018 pn.: „Usługę dotyczącą konserwacji i bieżącego utrzymania kotłowni c.o. i c.w.u. wraz z instalacjami c.o. i c.w.u., znajdujących się w komunalnych budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 13.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13.6 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy PZP, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP i być ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 13.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 13.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.11 Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o której mowa w art. 25a ust.1ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrani oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.15 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej bip.cuwkobylnica.tensoft.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 3. Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 8 do SIWZ, 3) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 4) formularz oferty 5) oryginał dokumentu Potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach