Przetargi.pl
EKSPLOATACJA ZLECONA SYSTEMU CIEPLNEGO KOTŁOWNI W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18 WOG, SOI GDYNIA GRABÓWEK, OD ŹRÓDŁA CIEPŁA DO GRZEJNIKÓW ORAZ DOSTAWA OPAŁU NA TEN CEL

18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1251621 , fax. 26 1251787
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Jana III Sobieskiego 277
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 26 1251621, fax. 26 1251787
    REGON: 222106502
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EKSPLOATACJA ZLECONA SYSTEMU CIEPLNEGO KOTŁOWNI W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 18 WOG, SOI GDYNIA GRABÓWEK, OD ŹRÓDŁA CIEPŁA DO GRZEJNIKÓW ORAZ DOSTAWA OPAŁU NA TEN CEL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie eksploatacji zleconej systemów cieplnych od źródła ciepła do grzejników włącznie wraz z zakupem i dostawą opału w niezbędnej ilości do kotłowni – Sekcja Obsługi Infrastruktury – Gdynia Grabówek (budynki nr 6 i 2 w kompleksie 4635 Nowy Dwór Wejherowski). 2. Koszt zakupu i transportu paliwa ponosi Wykonawca. 3. System cieplny kompleksu wojskowego obejmuje obiekty i urządzenia oraz okresy i rodzaj czynnika grzewczego, to jest centralne ogrzewanie (c.o.), które zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 4. Szczegółowy wykaz użyczonych nieruchomości (pomieszczeń) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy stanowi załącznik nr 2 do umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 i 9 (projekt umowy) do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących nw. czynności: - stała obsługa, - konserwacja kotłowni, - czyszczenie kotłowni, - wymiana zużytych lub niesprawnych części, - sprawdzenie stanu instalacji, - sprawdzenie sterowania i automatyki, - sprawdzenie sprawności kotła i instalacji kotłowni, - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw i usuwania awarii. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 9 do SIWZ). Jeżeli wykonawca będzie przy realizacji zamówienia zatrudniał cudzoziemców, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 51 i następnych (rozdział VI) instrukcji w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej resorcie obrony narodowej załączonej do Decyzji nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2012 r. poz. 33). Nadto w celu zaplanowania wstępu na teren jednostki wojskowej osób, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest w terminie 21 dni kalendarzowych przed uzyskaniem pozwolenia przedstawić zamawiającemu wykaz osób podając następujące dane personalne: imię i nazwisko, datę urodzenia oraz numer paszportu. Warunkiem uzyskania pozwolenia do wejścia na teren jednostki wojskowej jest uzyskanie pozytywnej opinii w sprawie wstępu na teren jednostki chronionej Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Warszawie. Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju pojazdów latających w tym „Dronów” na terenie obiektów wojskowych. Użycie takiego sprzętu przez wykonawcę lub podwykonawcę będzie podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 zł 2. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 80 1010 1140 0195 5213 9120 1000. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia w załączniku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach