Przetargi.pl
Usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w jednostkach Gminy Słupsk w roku 2010

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33 , fax. 0-59 840 16 82, 847 51 33
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku
    ul. Sportowa 9A 9A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33, fax. 0-59 840 16 82, 847 51 33
    REGON: 00531099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku w jednostkach Gminy Słupsk w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie posiłku uczniom szkół i przedszkoli dla około łącznie 803 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki rozpoczynając od dnia 01.02.2010r., do 31.12.2010r., zgodnie z następującym podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne i zadania: 1) Zadanie nr 1 - Punkt przedszkolny przy Zespole Szkół w Siemianicach - do 48 dzieci, 2) Zadanie nr 2 - Przedszkole w Redzikowie - do 55 dzieci, 3) Zadanie nr 3 - Zespół Szkół w Redzikowie - do 210 dzieci, 4) Zadanie nr 4 - Zespół Szkół w Siemianicach - do 70 dzieci, 5) Zadanie nr 5 - Zespół Szkół w Jezierzycach - do 130 dzieci, 6) Zadanie nr 6 - Szkoła Podstawowa we Włynkówku - do 50 dzieci, 7) Zadanie nr 7 - Szkoła Podstawowa w Głobinie - do 120 dzieci, 8) Zadanie nr 8 - Szkoła Podstawowa w Bierkowie - do 50 dzieci, 9) Zadanie nr 9 - Szkoła Podstawowa we Wrześciu - do 70 dzieci. 2. Liczby dzieci podane w pkt. 1 są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości posiłków faktycznie zamówionych przez Zamawiającego (poprzez upoważnionych kierowników jednostek) w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 4. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 6. W zakresie realizacji dostawy posiłków dla każdej jednostki będzie zajmował się odrębnie Kierownik jednostki w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ oddzielnie na każde zadanie. 7. Kierownicy jednostek będą bezpośrednio uprawnieni do konsultowania składu posiłków z Wykonawcą oraz będą aktualizować listę osób skierowanych do odbioru posiłków. 8. Wymagania jakościowe posiłków przeznaczonych dla dzieci przedszkolnych: 1) posiłek musi obejmować śniadanie, II śniadanie i obiad, 2) posiłek musi być dostosowany do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, o dożywianiu dzieci i młodzieży, tj.: a) śniadanie o wartości 400 kcal, b) II śniadanie o wartości 270 kcal, c) obiad składający się z zupy, drugiego dania i kompotu o wartości 630 kcal, 3) dowożenie posiłków odbywać się będzie 2 razy dziennie: a) śniadanie i II śniadanie, b) obiad, 4) Przykładowe menu dla dzieci przedszkolnych zostało określone w załączniku nr 5 do SIWZ, które stanowi wymagany standard jakościowy. 9. Wymagania jakościowe posiłków przeznaczonych dla dzieci szkolnych: 1) posiłek będzie obejmował trzy razy w tygodniu drugie danie: a) dwa razy danie mięsne z możliwością zamiany na rybę, w tym: - kasza, ryż, ziemniaki (zmiennie) - min. 200 g, - danie mięsne - min. 80 g, - surówka - 100 g, b) raz danie jarskie (np. typu pierogi, naleśniki, pyzy itp.), 2) pozostałe dwa dni w tygodniu posiłek będzie obejmował zupę z wkładką i pieczywo, w tym: - zupa - min. 300 ml, - pieczywo - min. 30g, - wkładka - min. 80 g. 3) wymagana kaloryczność każdego posiłku przeznaczonego dla dzieci szkolnych to 900 kcal. 4) posiłek musi być dostosowany do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, o dożywianiu dzieci i młodzieży, 5) Przykładowe menu dla dzieci szkolnych zostało określone w załączniku nr 6 do SIWZ, które stanowi wymagany standard jakościowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi dot. przygotowania i dowożenia posiłków do Jednostek Oświatowych, tj.: przedszkola, oddziały przedszkolne, Szkoły podstawowe, Gimnazja i Szkoły średnie. 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w -Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu-, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych usług dot. przygotowania i dowiezienia posiłku sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3, i 6. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach