Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby oświetlenia ulicznego w granicach administracyjnych Gminy Pszczółki.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby oświetlenia ulicznego w granicach administracyjnych Gminy Pszczółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego w granicach administracyjnych Gminy Pszczółki, obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.2007 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Przedmiot zamówienia obejmuje 51 punktów poboru usytuowanych na terenie Gminy Pszczółki, co stanowi 810 słupów oświetleniowych, z czego 243 stanowi własność Gminy Pszczółki, a 567 stanowi własność ENERGA Oświetlenia Sp. z o.o. w Sopocie. Przewidywana moc umowna wynosi 154 kW. Przewidywany pobór energii elektrycznej w 2010 roku wynosi 587.250 kWh (w tym: strefa dzienna - 177.350 kWh, strefa nocna - 409.900 kWh), jednakże może on ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z Operatorem System Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD lub posiadają (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: 1) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) spełniać warunki określone w pkt. 1 ppkt 1,2,3,4- WSPÓLNIE, 3) spełniać warunki określone w pkt. 1 ppkt 5 - KAŻDY Z OSOBNA, 4) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zmianami). 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną koncesję wydaną prze Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną oraz oświadczenie, 3) oświadczenie o posiadaniu (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisanej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD lub w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej - aktualną koncesję na prowadzenie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy Prawo energetyczne, 4) oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach