Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
REGON: 05065861100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa doradcza w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w Urzędzie Miasta Siemiatycze i w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach oraz wdrożenie aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie przygotowania metodyki dla wdrożenia budżetu zadaniowego w UM Siemiatycze i SP Siemiatycze oraz usługa wdrożenia aplikacji do Planowania i Realizacji Budżetu Zadaniowego w UM i SP w Siemiatyczach, tj. dostarczenie licencji i instalacja systemu/usługa wdrożeniowa, wsparcie techniczne w okresie początkowych prac z aplikacją w liczbie godzin nie mniejszej niż 20 dla każdej z jednostek (w tym wprowadzenie danych budżetowych obu jednostek do systemów), serwis gwarancyjny do 31 grudnia 2013 r. oraz szkolenia wdrożeniowe dla użytkowników.W UM Siemiatycze planuje się instalację oprogramowania dla 6 użytkowników, w SP Siemiatycze dla 11 użytkowników. Usługa doradcza to min. 50 godzin doradztwa dla obu jednostek w siedzibie UM i SP w wymiarze nie więcej niż 6 godzin dziennie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia usługi doradczej w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż 50 dla obu JST), b)dostarczenia licencji oraz instalacji systemu/prace wdrożeniowe w Urzędzie Miasta i Starostwie Powiatowym, c)przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników systemu, d)wsparcia technicznego polegające na osobistej asyście i instruktażu stanowiskowym w ciągu pierwszego roku użytkowania systemu w liczbie godzin zgodnej z zaoferowaną w formularzu ofertowym (nie mniej niż po 20 godzin dla każdej z jednostek) oraz bieżącego wsparcia w formie telefonicznej i mailowej, e)zapewnienia serwisu gwarancyjnego do dnia 31 grudnia 2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/58/ABK-073/4/2016 - dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Białystok
Dodano: 2016-05-06 - zakup sprzętu będącego realizacją zadania Biblioteki dla każdego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016: Laptopy, pakiety oprogramowania biurowego, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie OCR, skanery, routery Wi-Fi.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie Systemu Informatycznego dla Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa oprogramowania do kontroli wnoszenia opłat środowiskowych
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę zapytań komorniczych, rzeczoznawców majątkowych oraz obsługę archiwizacji zasobu geodezyjno - kartograficznego
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę zapytań komorniczych, rzeczoznawców majątkowych oraz obsługę archiwizacji zasobu geodezyjno - kartograficzego
Dodano: 2015-11-04 - Zakup oprogramowania w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej: projekt Nr POPW.01.03.00-20-019/12 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka; Działania I.3 Wspieranie Innowacji; Umowa nr POPW.01.03.00-20-019/12-00 z dnia 30.10.2012 r. - DO-120.362/194/15
Dodano: 2015-10-15