Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej wraz z usługą asysty technicznej i rozwoju systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych wystawionych podczas przejazdów komunikacją miejską w aglomeracji białostockiej - na podstawie art.33a ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. 2015 poz.915) oraz innych przepisów związanych z dochodzeniem należności cywilno-prawnych, zwanego dalej Systemem, jak również świadczenie usług wsparcia merytorycznego oraz asysty technicznej i rozwoju Systemu - zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Specyfikacja wymogów funkcjonalnych. II. WYMAGANY ZAKRES I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: a) Etap I: 1. dostarczenie licencji systemu, 2. dostarczenie wszelkich licencji oprogramowania od których uzależnione jest działanie oferowanego systemu, 3. instalacja systemu na serwerach zamawiającego, 4. uruchomienie systemu co najmniej w zakresie umożliwiającym wykonanie testów akceptacyjnych, 5. uruchomienie oferowanego systemu na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, 6. dostarczenie dokumentacji systemu, umożliwiającej wykonanie testów akceptacyjnych w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, b) Etap II: 1. opracowanie analizy przedwdrożeniowej, 2. testowy import danych z obecnie wykorzystywanego przez zamawiającego oprogramowania, 3. użyczenie zamawiającemu do testów terminali mobilnych wykorzystywanych przez kontrolerów w liczbie 4 sztuk, 4. wyposażenie terminali w oprogramowanie pozwalające na współpracę z oferowanym systemem, 5. przeprowadzenie pierwszego cyklu szkoleń użytkowników oferowanego systemu w terminie do dnia 30.07.2016 r., c) Etap III: 1. usunięcie wszelkich błędów testowego importu danych, 2. opracowanie i uruchomienie mechanizmów pozyskiwania informacji z Systemu Ewidencji Ludności (rozumianego jako System Rejestrów Państwowych bądź lokalny rejestr mieszkańców), 3. opracowanie docelowych procedur importu danych, 4. uruchomienie systemu w zakresie wszystkich wymagań określonych w specyfikacji wymogów funkcjonalnych, zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ, 5. docelowa instalacja oferowanego systemu na serwerach Zamawiającego, 6. aktualizacja systemu na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, 7. przeprowadzenie drugiego cyklu szkoleń użytkowników oferowanego systemu, 8. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji oferowanego systemu w terminie do dnia 18.11.2016 r., d) Etap IV: 1. docelowy import danych w zakresie modułu ewidencyjno-windykacyjnego oraz księgowego, 2. dostawa terminali mobilnych wykorzystywanych przez kontrolerów w liczbie 30 sztuk, 3. wyposażenie terminali w oprogramowanie pozwalające na współpracę z oferowanym systemem, 4. nadzór nad funkcjonowaniem systemu, 5. uzupełnienie systemu o wszelkie dane dostępne w formie elektronicznej, niezbędne do prawidłowego działania Systemu, 6. świadczenie usług asysty technicznej, utrzymania i rozwoju Systemu w terminie do dnia 30.01.2017 r., e) Etap V: 1. kontynuacja nadzoru nad funkcjonowaniem systemu, 2. modyfikacja danych Systemu, w przypadku wystąpienia konieczności ich masowego dostosowania, 3. świadczenie usług asysty technicznej, utrzymania i rozwoju Systemu w terminie do dnia 30.06.2017 r., f) Etap VI: usługa asysty technicznej, utrzymania i rozwoju oferowanego oprogramowania - 48 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru etapu prac, o którym mowa w punkcie e.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: UWAGA:W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2-5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. w Białymstoku, rachunek nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299 , a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej należności za przewóz oraz opłat dodatkowych. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach