Przetargi.pl
Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urzadzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i cisnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych oraz mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w 2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach niżej wymienionych zadań: ZADANIE NR 1: Czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ZADANIE NR 2: Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZADANIA NR 1: Zakres usługi obejmuje: a) opróżnienie separatorów, zbiorników, studni, poletek osadowych i innych urządzeń z zalegających odpadów typu mieszaniny wodno-olejowe, zaolejone piaski, tłuszcze i mieszaniny olejów jadalnych z separacji, szlamy z kolektorów, osady ściekowe (w zależności od specyfiki urządzenia) wraz z wywozem i unieszkodliwienie odpadów, powstałych w trakcie opróżniania w/w urządzeń i zbiorników b) ciśnieniowe oczyszczenie zbiorników, studzienek, urządzeń, c) oczyszczenie filtrów bądź ich wymiana w razie konieczności, oczyszczenie pływaków, d) kontrola drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby, e) wymiana złoża w neutralizatorach (złoże alkalizujące i neutralizujące ścieki z akumulatorowni w postaci grysu dolomitowego o granulacji 0,5-2,5 cm), f) napełnienie czystą wodą komór separacyjnych po ich opróżnieniu i oczyszczeniu, g) uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia. Lokalizacja obiektów/urządzeń wymagających czyszczenia: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52 • Gałkówek • Regny SOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85 SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą SOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72 SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka (gm. Parzęczew) SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 Lubochnia Szczegółowy wykaz urządzeń, obiektów objętych przedmiotem zamówienia wraz z lokalizacją, częstotliwością i planowanym terminem wykonania usługi znajduje się w SIWZ, rozdział III, pkt. 1 w zakresie zadania nr 1. Inne istotne wymagania: 1) Zamawiający z przyczyn obiektywnych i niezależnych od niego dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego deklarowanej ilości usług w stosunku do zakresu określonego w wykazach, a Wykonawca nie wnosi roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 2) Wykonawca usługi będzie wytwórcą odpadów. Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w trakcie świadczenia usługi będzie się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności:  Ustawą z dnia 27 lipca 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1219 z późn. zm.) – Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz. 797 z późn.zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do w/w ustawy; – Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016, poz. 1742). 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z odpadami powstającymi w trakcie świadczenia usługi 4) Wykonawca zapewnia wodę w przypadku konieczności zalania zbiorników. 5) Wykonywane czynności nie mogą powodować zagrożenia dla ludzi, zwierząt, środowiska i mienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność oraz koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w ramach świadczonych usług. 6) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie wykonania usługi co najmniej 3 dni przed planowanym przyjazdem. 7) Podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Pracownicy powinni być ubrani w firmową odzież roboczą. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób wykonujących usługę oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. 9) Wykonawca będzie stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno-porządkowych dla danego kompleksu uregulowanych przez właściwych dowódców jednostek wojskowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych. 10) Po podpisaniu umowy wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podania Zamawiającemu wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia (imię nazwisko seria i nr DO) i pojazdów (marka, typ, nr rejestracyjny) pod rygorem niewpuszczenia na teren jednostek z winy Wykonawcy. 11) Sposób wyceny przedmiotu zamówienia: Koszt (cena) jednostkowy usługi czyszczenia 1 m3 danego (typu) urządzenia powinien obejmować czynności wymienione w pkt.1 przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać między innymi koszty dojazdu, wykorzystania sprzętu, zapewnienia bezpieczeństwa, koszty wody do zalania komór po czyszczeniu separatorów, koszty osobowe i delegacji pracowników, ewentualne opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo- kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na jego wysokość i wartość umowy. 12) Warunki odbioru robót i dokonania płatności: Płatność za wykonaną usługę nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru wykonanej usługi. Wzór „Protokołu odbioru” stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. Wypłata należności za wykonaną usługę dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze Umowy do zadania nr 1 stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZADANIA NR 2: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO ZADANIA NR 2: 1. Opis przedmiotu zamówienia : Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnych w kompleksach wojskowych w 31 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zgierzu. 1) Lokalizacja obiektów: SOI Łódź: ● Łódź ul. 6 – go Sierpnia 92 ● Łódź ul. Źródłowa 52 ● Łódź ul. 1 – go Maja 90 ● Regny k. Koluszek ● Gałków Mały ul. Łódzka 26 SOI Kutno: ● Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą SOI Tomaszów Mazowiecki: ● Tomaszów Mazowiecki ul. Piłsudskiego 72 SOI Leźnica Wielka: ● Leźnica Wielka k. Łęczycy SOI Zgierz: ● Zgierz ul. Konstantynowska 85 SOI Nowy Glinnik: ● Nowy Glinnik 6 Lubochnia Przedmiotem niniejszego opracowania są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót, związanych z mechanicznym i ciśnieniowym czyszczeniem sieci kanalizacyjnych w kompleksach wojskowych 31Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu w 2021 roku. 1) Zakres robót obejmuje: a) Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie kanałów kołowych sieci kanalizacji zewnętrznej o śr. do 0,30 m wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału; b) Mechaniczne i ciśnieniowe czyszczenie studni rewizyjnych o gr. osadu do 30 cm z transportem osadów do miejsca wylewu. WYKAZ ILOŚCIOWY znajduje się w SIWZ, rozdział III, pkt 1, zadanie nr 2. 2)Teren wykonywania usługi. Zamawiający w terminie określonym w umowie, przekaże Wykonawcy teren wykonywania usługi. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w osobie Kierownika Obsługi Infrastruktury, w terminie określonym w umowie następujące dokumenty: - listę pracowników przewidzianych do wykonania usługi (imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, nr dowodu osobistego, datę wydania i przez kogo wydany), - listę sprzętu (marka, model, nr rejestracyjny) Zamawiający najpóźniej w dniu przekazania terenu wykonywania usługi wskaże Wykonawcy: - punkty poboru wody do celów technologicznych i zapewni do nich swobodny dostęp, - ewentualnie, jeżeli będą takie możliwości, zamykane pomieszczenia przeznaczone na cele socjalne oraz magazynowe. Koszt zużycia wody do celów technologicznych wykonania usługi ponosi Zamawiający. Podczas realizacji robót (od przyjęcia do przekazania terenu wykonywania usługi), Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót oraz mienia Zamawiającego przekazanego razem z terenem wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywania usługi w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Wykonawca zainstaluje i będzie utrzymywał tymczasowe urządzenia zabezpieczające, niezbędne do zachowania warunków bhp, ppoż. i ochrony środowiska. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie wykonywania usługi wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia finansowego szkód powstałych z jego winy w trakcie wykonywania usługi, a nie związanych z przedmiotem umowy. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym przez personel Wykonawcy. Podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób wykonujących usługę oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej. 3) Sprzęt Sprzętem niezbędnym do realizacji usługi: Samochód ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji – 1 sztuka; Samochód ssący do czyszczenia kanalizacji – 1 sztuka Szczelny kontener do przewozu osadów – 1 sztuka. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt należący do Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usługi winien znajdować się w dobrym stanie technicznym. Sprzęt winien spełniać wymagania bhp. Wykonawca dostarczy na żądanie przedstawiciela Inwestora, kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia nie gwarantujące zachowania warunków bezpieczeństwa ich użytkowania oraz spełnienia narzuconej jakości wykonywanej usługi nie zostaną dopuszczone przez Zamawiającego do pracy. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które zapewnią właściwe zabezpieczenie wywożonych osadów do miejsca wylewu. Wykonawca będzie usuwał na bieżąco i na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych i na dojazdach do miejsca wykonywania usługi. 4) Odbiór usługi. Roboty podlegają następującym etapom odbioru: - odbiorowi końcowemu – zgodnie z § 5 ust. 3 umowy Dokumentami potwierdzającymi dokonanie odbioru końcowego są bezusterkowe protokoły odbioru robót sporządzone wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego (załącznik nr 3 do umowy) w zakresie poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury. 5) Wymagania dotyczące wykonania usługi. Zakres robót mechanicznego i ciśnieniowego czyszczenia kanałów kołowych ośr. do 300 mm wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału: 1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochody do czyszczenia. 2. Ustawienie barier ochronnych. 3. Otwarcie włazów i przewietrzanie odcinka kanału. 4. Sprawdzenie środowiska kanału na obecność niebezpiecznych gazów lub cieczy. 5. Czyszczenie kanału agregatem ciśnieniowym. 6. Wydobycie osadów agregatem próżniowym. 7. Zamknięcie pokryw włazów i zdjęcie barier zabezpieczających. 8. Odwiezienie osadów do miejsca zlewu Zakres robót mechanicznego i ciśnieniowego czyszczenia studni rewizyjnych: 1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochód do czyszczenia. 2. Otwarcie pokrywy włazu studzienki. 3. Czyszczenie studzienki. 4. Zamknięcie pokrywy włazu studzienki. 5. Odwiezienie osadów do miejsca zlewu Szczegółowe wymagania zawarto we wzorze Umowy do zadania nr 2 stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia w tym na transport odpadów odbieranych w trakcie świadczenia usługi, tj. wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797) – dotyczy zadania nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach