Przetargi.pl
Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem i środkami powierzchni w obiekatch UM w Poznaniu wg VII grup.

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 854-60-00 , fax. (061) 852-04 -55, 8546146
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Fredry 10 10
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 854-60-00, fax. (061) 852-04 -55, 8546146
    REGON: 00028811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem i środkami powierzchni w obiekatch UM w Poznaniu wg VII grup.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem i środkami powierzchni w obiekatch UM w Poznaniu wg VII grup.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. 4) - wykaz (z kontaktowymi numerami telefonów i adresami, referencje) wykonanych co najmniej 2 usług w ciągu ostatnich trzech lat z podaniem ich odbiorców, przedmiotu, terminów realizacji oraz o kwotach brutto (każdej z tych usług) nie mniejszych od wskazanych w poszczególnych grupach: gr. I 47.000,00 zł gr. II 79.000,00 zł gr. III 130.000,00 zł gr. IV 71.000,00 zł gr. V 72.000,00 zł gr. VI 27.000,00 zł gr. VII 140.000,00 zł - wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (maszyny i urządzenia, które zostaną użyte przez Wykonawcę przy wykonywaniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - dla uwiarygodnienia należy załączyć dowody, faktury zakupów, gwarancje, wskazać rok produkcji, wykazać ilość posiadanego sprzętu) - wykaz środków (posiadających atesty) stosowanych do utrzymania czystości - pod pojęciem środków posiadających atesty, Zamawiającemu chodzi o potwierdzenie, że zastosowane do realizacji zamówienia środki nie będą wpływały negatywnie na zdrowie użytkowników oraz środowisko, czyli posiadają one atesty Państwowego Zakładu Higieny lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub opinie krajowych specjalistycznych ośrodków badawczych dopuszczających dane produkty do obrotu krajowego lub karty charakterystyki produktu świadczące o dopuszczeniu do obrotu krajowego ze wskazaniem, że stosowanie danego produktu nie zagraża zdrowiu i życiu ludzkiemu oraz nie stanowi zagrożenia dla środowiska. - oświadczenie, że oferowane środki do utrzymania czystości są bezpieczne dla ludzi i środowiska - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz pracowników, którzy będą świadczyć usługi w poszczególnych obiektach (liczba zatrudnionych na etacie, umowie zlecenie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach