Przetargi.pl
Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2012 r.

Nadleśnictwo Sarbia ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Sarbka 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766 , fax. 067 2551220
  • Data zamieszczenia: 2011-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sarbia
    Sarbka 46 46
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, fax. 067 2551220
    REGON: 57006448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/sarbia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy - sprzątanie pomieszczeń w dni robocze od godz. 1400 w okresie letnim (od 01.04 do 30.09) i w okresie zimowym ( od 01.10 do 31.03). A. Budynek administracyjny Nadleśnictwa nr ewid. 105-1: I. Podłogi i wykładziny: 1. Pomieszczenia wyposażone w dywany i wykładziny dywanowe: odkurzanie - codziennie czyszczenie na mokro - 4 razy w roku 1. Podłogi z paneli: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie - 1 raz w miesiącu polerowanie - codziennie zmywanie - 1 raz w miesiącu 2. Podłogi z wykładziny PCV: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie - 1 raz w miesiącu polerowanie - codziennie zmywanie - 1 raz w miesiącu 3. Schody z terakoty: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie - 1 raz w miesiącu polerowanie - codziennie zmywanie - 1 raz w miesiącu 4. Podłogi z terakoty: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie - 1 raz w miesiącu polerowanie - codziennie zmywanie - 1 raz w miesiącu II. Wyposażenie biurowe, techniczne i osprzęt: 1. Biurka, regały, stoliki, krzesła, szafy: starcie z kurzu lub mycie - codziennie Pastowanie z polerowaniem - 1 raz w tygodniu 2. Meble tapicerowane materiałem: odkurzanie, szczotkowanie - 1 raz w miesiącu 3. Meble tapicerowane skajem: mycie - 1 raz w tygodniu konserwacja z polerowaniem - 1 raz w miesiącu zmywanie - 1 raz w miesiącu 4. Drzwi, ramy drzwiowe, drzwi szklane: drzwi szklane starcie z kurzu lub mycie - 1 raz w tygodniu drzwi wewnętrzne - 1 raz w miesiącu 5. Opróżnianie pojemników i koszy: z wyniesieniem zawartości do śmietnika - codziennie 6. Grzejniki: odkurzanie - codziennie mycie - 1 raz w miesiącu 7. Parapety okienne: starcie z kurzu - codziennie mycie, konserwacja z polerowaniem - 1 raz w tygodniu zmywanie - 1 raz w miesiącu 8. Komputery, telefony, radia: odkurzanie - codziennie 9. Lampy: mycie opraw zewnętrznych, kloszy - 1 raz na kwartał odkurzanie lastrów - 1 raz w miesiącu Uwaga: zakaz mycia lastrów 10. Okna: mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał III. Sanitariaty, kuchnie: 1. Podłogi: mycie i dezynfekcja - codziennie 2. Umywalki, sedesy, pisuary, zlewy: mycie i dezynfekcja - codziennie 3. Armatura: mycie i polerowanie - codziennie 4. Lamperie i glazury: mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu IV. Pomieszczenia techniczne: 1. Magazyn gospodarczy: odkurzanie regałów - 1 raz w miesiącu podłogi z terakoty - mycie z pastowaniem - 1 raz w miesiącu - zmywanie - 1 raz na kwartał 2. Archiwum: odkurzanie regałów z dokumentami - 1 raz w miesiącu podłogi z terakoty - mycie z pastowaniem - 1 raz w miesiącu - zmywanie - 1 raz na kwartał 3. Strych: zamiatanie - 1 raz w miesiącu 4. Kotłownia Zamiatanie i zmywanie - na bieżąco. B. Budynek zaplecza gospodarczego nr ewid. 108/2. I. Sala konferencyjna, sala tradycji, pokój gościnny: 1. Podłogi z terakoty i paneli: zamiatanie, przetarcie na mokro i polerowanie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu zmywanie i pastowanie z polerowaniem - 1 raz na kwartał 2. Schody drewniane: zamiatanie, przetarcie na mokro - na bieżąco nie rzadziej niż - 1 raz w tygodniu zmywanie, pastowanie z polerowaniem - 1 raz na kwartał. 3. Stoły i szafki: starcie z kurzu lub mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu nabłyszczanie z polerowaniem - 1 raz na kwartał 4. Krzesła: odkurzanie - 1 raz w tygodniu 5. Drzwi, ramy drzwiowe, drzwi szklane: starcie z kurzu lub mycie - 1 raz w miesiącu drzwi szklane - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu 6. Opróżnianie pojemników i koszy: - wg potrzeb 7. Grzejniki: odkurzanie - 1 raz w tygodniu mycie - 1 raz w miesiącu 8. Parapety okienne: starcie z kurzu - 1 raz w tygodniu mycie z pastowaniem i polerowaniem - 1 raz w miesiącu 9. Okna: mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał 10. Lampy: odkurzanie z myciem kloszy - 1 raz na kwartał 11. Sprzęt Audio - video: odkurzanie - 1 raz w tygodniu mycie - 1 raz w miesiącu 12. Sanitariaty, kuchnia, skrytka: podłogi - mycie i dezynfekcja - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu umywalki, sedesy, pisuary, zlew - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu armatura - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu lamperie i glazury na bieżąco, nie rzadziej -mycie niż 1 raz w miesiącu 13 Sprzątanie sali konferencyjnej, sali tradycji i i sanitariatów oraz mycie naczyń po naradach i spotkaniach - wg potrzeb. II. Pozostałe pomieszczenia zaplecza gospodarczego: - zamiatanie i zmywanie. 1. Magazyny - wg potrzeb nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. 2. Garaże - wg potrzeb nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. 3. Kotłownia gazowa - 1 raz w miesiącu. 4. Poddasze użytkowe - 1 raz w miesiącu. III. Prace gospodarcze: Sezon letni 01.04.2012 r.- 30.09.2012 r. w dni robocze od godz. 600 - 1400 1. Koszenie trawników, plewienie chwastów, pielęgnacja zieleni - na bieżąco jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 2. Zamiatanie chodników, przejść i ciągów komunikacyjnych na bieżąco. 3. Czyszczenie rynien 2 razy w roku (wiosna, jesień) na wszystkich obiektach w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia. 4. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie. 5. Przygotowanie opału na sezon zimowy dostarczonego przez Zamawiającego w ilości 100m3 (cięcie, łupanie, składowanie w magazynie pod wiatą) oraz dowóz sezonowanego drewna do pomieszczenia przy kotłowni w budynku administracyjnym nadleśnictwa przez okres palenia w piecu c.o (zapas na minimum 7 dni). 6. Palenie w piecu c.o. wg potrzeb. 7. Drobne prace gospodarcze związane z utrzymaniem siedziby Nadleśnictwa i funkcjonowaniem magazynu. Sezon zimowy od 01.01.2012 r.-31.03.2012 r. i od 01.10.2012-31.12.2012 r. we wszystkie dni od godz. 600 - 1800 1. Usuwanie opadłych liści i gałęzi z przejść, placów manewrowych i postojowych oraz trawników - na bieżąco. 2. Odśnieżanie chodników, przejść, placów manewrowych i postojowych w siedzibie nadleśnictwa oraz drogi dojazdowej od drogi Czarnków - Sarbia do bramy wjazdowej - na bieżąco. 3. Usuwanie oblodzenia ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. 4. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie. 5. Drobne prace gospodarcze związane z utrzymaniem siedziby Nadleśnictwa i funkcjonowaniem magazynu. IV. Obsługa kotłowni. Sezon letni miesiąc kwiecień i wrzesień. 1. Obsługa kotłowni w miesiącach kwiecień i wrzesień w godz. od 1400 do 600 codziennie polegająca na dwukrotnym załadunku drewna do kotła VITOLIG 150 zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi kotła. 2. Obsługa kotłowni w miesiącach kwiecień i wrzesień w dni wolne od pracy w godz. od 600 do 1400 polegająca na jednokrotnym załadunku drewna do kotła VITOLIG 150 zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi kotła. Sezon zimowy od 01.01.2012 r.-31.03.2012 r. i od 01.10.2012-31.12.2012 r. we wszystkie dni . 1. Obsługa kotłowni od 600 do 1800 - dowóz sezonowanego drewna ze składu opału (wiata) do pomieszczenia na opał przy kotłowni w budynku administracyjnym nadleśnictwa sukcesywnie wg potrzeb ( zapas drewna na minimum 7 dni), - palenie w piecu c.o. zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi kotła VITOLIG 150. 2. Obsługa kotłowni od 1800 do 600 - palenie w piecu c.o. zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi kotła VITOLIG 150 ( dwu do trzy krotny załadunek drewna wg potrzeb). V. Środki czystości i sprzęt: Wykonawca zapewnia środki czystości, sprzęt, akcesoria, materiały niezbędne do realizacji zakresu rzeczowego wyszczególnionego w pkt. III oraz artykuły sanitarne niezbędne do eksploatacji sanitariatów takich jak: papier toaletowy biały, ręczniki papierowe, kostki zapachowe, mydło w płynie, odświeżacze powietrza do istniejących urządzeń. VI. Środki do utrzymania zieleni, dojść i dojazdów. Środki ochrony roślin i materiały niezbędne do pielęgnacji zieleni (pestycydy, fungicydy, herbicydy, nawozy, ziemia, kora) oraz materiały niezbędne do usuwania oblodzeń dojść i dojazdów (sól, piasek) zapewnia Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1500 złotych słownie : jeden tysiąc złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP SA Oddział Czarnków Oddział Piła Nr rachunku: 19 1020 4027 0000 1102 0878 6008 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w 2012 roku. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.12.2011 r. do godz. 10:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/sarbia - BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach