Przetargi.pl
Usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 13 obszarów Natura 2000

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    ul. Bazylianówka 46 46
    20-144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 06041827600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 13 obszarów Natura 2000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 13 obszarów Natura 2000. Usługa cateringowa dla następujących 13 obszarów sieci Natura 2000 w województwie lubelskim, takie jak: a)Dolina Dolnej Tanwi PLH060097 miejsce spotkania: Księżpol (gm. Księżpol) liczba spotkań: 1 b)Puszcza Solska PLB060008, Uroczyska Puszczy Solskiej PLH060034 miejsce spotkania: Biłgoraj (gm. Biłgoraj) , Susiec (gm. Susiec) Ilość spotkań: 2 c)Lasy Parczewskie PLB060006 ,Ostoja Parczewska PLH060107 miejsce spotkania: Parczew (gm. Parczew) Ilość spotkań: 1 d)Uroczysko Mosty-Zahajki PLB060014 miejsce spotkania: Podedwórze (gm. Podedwórze) Ilość spotkań: 1 e)Zbiornik Podedwórze PLB060015 miejsce spotkania: Podedwórze (gm. Podedwórze) Ilość spotkań: 1 f)Dolina Tyśmienicy PLB060004 miejsce spotkania: Czemierniki (gm. Czemierniki) Ilość spotkań: 1 g)Obuwik w Uroczysku Świdów PLH060106 miejsce spotkania: Drelów (gm. Drelów) Ilość spotkań: 1 h)Zachodniowołyńska Dolina Bugu PLH060035 miejsce spotkania: Hrubieszów ( gm. Hrubieszów) Ilość spotkań: 1 i)Poleska Dolina Bugu PLH060032 miejsce spotkania: Wola (gm. Wola Uhruska) lub Dorohusk (gm. Dorohusk) Ilość spotkań: 1 j)Lasy Strzeleckie PLB060007, Uroczyska Lasów Strzeleckich PLH060099 miejsce spotkania: Maziarnia Strzelecka (gm. Białopole) Ilość spotkań: 1 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu, w menu: 1)napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana, 2)4 rodzaje kruchych ciastek (po 4 szt./osobę), 3)słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby), 4)owoce: owoce sezonowe, banany, winogrona. 3.2.2. Obiad (o godzinie 14): 1)Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych porcji - 1 dla każdej osoby. Obiad składa się drugiego dania (danie `jednogarnkowe`) np. fasolka po bretońsku, gulasz, bouef strogonow, bigos, oraz deseru: a) danie obiadowe: - danie jednogarnkowe - (min. 400g/1 porcja) + pieczywo (min. 100g/1 osobę) - 2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana, b) deser: - 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto z owocami (1 szt./osobę) - min.100 g na osobę. 2)Obiad musi być serwowany gorący, 3)Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe. 4)Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz). 5)Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny. Wybór dania obiadowego należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 5 dań obiadowych - w tym jedno danie bezmięsne. 3.Ilość napojów na spotkaniu: 1) świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez ograniczeń na osobę; 2) 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę; 3) woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l. 4.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek. 5.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscach spotkań Zespołów Lokalnej Współpracy wymienionych w pkt. 1. 6.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 400 osób. Liczba osób na poszczególnych warsztatach będzie się wahać od 15 do 45 osób na spotkanie. 7.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 4 do 8 godzin. 8.Jednego dnia mogą się odbywać spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy dla 1 lub 2 obszarów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach