Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-143 Lublin, ul. Magnoliowa 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
- Data zamieszczenia: 2011-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
ul. Magnoliowa 4 4
20-143 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
REGON: 06041827600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie obszaru Natura 2000 Puławy PLH060055 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie obszaru Natura 2000 Puławy PLH060055, miejsce spotkania: Puławy, liczba spotkań: 2. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu, w menu: -napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana, -4 rodzaje kruchych ciastek (po 3 szt./osobę), -słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby), -owoce: banany, mandarynki, winogrona. 2.2. Obiad (o godzinie 14): Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych zestawów obiadowych - po 1 dla każdej osoby. Zestaw obiadowy składa się drugiego dania oraz deseru. Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz). a) drugie danie: -porcja mięsa (za wyjątkiem mięsa mielonego) - 150 g na osobę, -porcja ziemniaków (gotowane, pieczone lub frytki) - 180 g na osobę lub ryżu lub kaszy (jęczmienna, gryczana) - 150 g na osobę, -porcja surówek - 150 g na osobę, -2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana, b) deser 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto z owocami (1 szt/osobę) -100 g na osobę. Obiad musi być serwowany gorący, Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny. Wybór zestawu obiadowego (drugie danie) należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 3 zestawów obiadowych. 3.Ilość napojów na spotkaniu: -świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez ograniczeń na osobę; -3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę, -woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l. 4.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek. 5.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscowości Puławy. 6.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 30 osób (2 spotkania x 15 osób) 7.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 6 do 10 godzin. 8.Jednego dnia może się odbywać jedno spotkanie Zespołu Lokalnej Współpracy. 9.Spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy odbywać się będą od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2011 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków
Dodano: 2016-07-18 - Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków
Dodano: 2015-12-08 - Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków
Dodano: 2015-11-18 - Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków
Dodano: 2014-11-27 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2014-08-26 - Usługa przygotowania i podawania gorących posiłków
Dodano: 2014-02-25 - Świadczenie usług cateringowych
Dodano: 2013-11-18 - Świadczenie usług cateringowych w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/14-2013/WA)
Dodano: 2013-10-24 - Świadczenie usług cateringowych w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/06-2013/WA)
Dodano: 2013-04-08 - świadczenie usług cateringowych
Dodano: 2012-12-06