Przetargi.pl
Usługa cateringu - wyżywienie dla uczestników II Ogólnopolskiego Zjazdu Dużych Rodzin

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu - wyżywienie dla uczestników II Ogólnopolskiego Zjazdu Dużych Rodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków spełniająca następujące wymogi: 1.1. Usługa cateringowa - wyżywienie dla uczestników II Ogólnopolskiego Zjazdu Dużych Rodzin świadczona będzie w miejscu: Targi Lublin S.A., ul. Dworcowa 11, 20-406 Lublin dla następującej ilości osób: 1.1.1. obiady dla 1400 osób i kolacja dla 1400 osób w I dniu zjazdu. 1.1.2. obiady dla 1400 osób i kolacja dla 1400 osób w II dniu zjazdu. 1.1.3. obiady dla 1400 osób w III dniu zjazdu. 2. Usługa cateringowa będzie obejmować: 2.1. zapewnienie właściwego transportu posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi. 2.2. przygotowanie i dostarczenie posiłków o wysokim standardzie, na bazie produktów wysokiej jakości gwarantujących bezpieczeństwo. 2.3. wydawanie posiłków i zapewnienie obsługi kelnerskiej w formie bufetu (posiłki wydawane dla każdej osoby na tacy) oraz zapewnienie obsługi kelnerskiej dla specjalnych gości Zjazdu (co najmniej jeden kelner/kelnerka), a po zakończeniu czynności do uporządkowania miejsca konsumpcji (wywiezienia powstałych odpadów). 2.4. przygotowanie stołów (stoły zapewnia Zamawiający) w sposób uzgodniony z Zamawiającym oraz zapewnienie materiałowych obrusów (obrusy - 40 sztuk o średnicy 150 cm - na okrągłe stoły). 2.5. zapewnienie czystości miejsca (m.in. obrusów) wydawania posiłków i konsumpcji. 2.6. świadczenie usługi na zastawie ceramicznej lub porcelanowej (napoje w naczyniach szklanych lub porcelanowych), z użyciem sztućców metalowych, serwetek papierowych (pojedynczych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 760,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach