Przetargi.pl
Usługa cateringowa na potrzeby komponentu ponadnarodowego projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. znak sprawy MSD- ZP/271/25/2012

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa na potrzeby komponentu ponadnarodowego projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. znak sprawy MSD- ZP/271/25/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa cateringowa na potrzeby komponentu ponadnarodowego projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczenia i wydania poczęstunku wraz z usługą kelnerską dla 580 uczestników spotkań organizowanych w ramach komponentu ponadnarodowego projektu Modernizacja Systemu Doskonalenia Kadr Szkół Zawodowych w Małopolsce. 3.2. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest Miasto Kraków w miejscu wskazanym każdorazowo przez zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp lokalu oraz do pomieszczeń, w których będzie świadczona usługa oraz stoły na których Wykonawca przygotuje poczęstunek. 3.3. Inne warunki realizacji zamówienia: wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci wytworzonych w związku z realizacją umowy oraz wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 3.4. Usługa będzie wykonywana w sposób profesjonalny oraz nie zakłócający przebiegu spotkań. 3.5. Niepełna dostawa i realizacja zamówienia tak w całości, jaki i w zakresie poszczególnego zlecenia lub wykonana niezgodnie ze złożoną ofertą uznana zostanie za niewykonaną. 3.6. W okresie obwiązywania umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do modyfikowania faktycznej ilości osób oraz zakresu menu - w ramach ogólnej wartości zamówienia objętego umową. 3.7. Faktyczna ilość osób korzystających z usługi cateringowej, zakres menu (określony w formularzu cenowym) oraz dokładne miejsce świadczenia usługi będzie przekazywane Wykonawcy w treści zlecenia drogą telefoniczną lub przez pocztę elektroniczną najpóźniej na tydzień (7dni) przed terminem wykonania usługi, określonej w umowie. 4. Termin i sposób wykonania zamówienia. 4.1. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie, do 31 marca 2014 roku od daty zawarcia umowy, lub do wyczerpania się wartości umowy. 4.2. Zamawiający informuje, iż przedmiotowa usługa realizowana będzie sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający poniżej podaje informacje na temat terminu, ilości osób podczas wstępnie zaplanowanych spotkań. Zamawiający nie jest w stanie określić na dzień dzisiejszy dokładnych terminów. Podane terminy oraz ilości osób mogą ulec zmianie. Przewidywalne terminy spotkań oraz liczba uczestników: 10-13 września 2012r. - razem 40 osób. II kwartał 2013r.: 1 dwudniowe spotkanie - razem 20 osób IV kwartał 2013r.- I kwartał 2014r. 10 dwudniowych spotkań -razem 520 osób. 4.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach