Przetargi.pl
Usługa cateringowa (lunch i 2 przerwy kawowe) dla uczestników kursów doskonalących w specjalizacji z ortodoncji realizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nr sprawy DZP/CM/242/3-9/ZP/12

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2012-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa (lunch i 2 przerwy kawowe) dla uczestników kursów doskonalących w specjalizacji z ortodoncji realizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nr sprawy DZP/CM/242/3-9/ZP/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa (lunch i 2 przerwy kawowe) dla uczestników kursów doskonalących w specjalizacji z ortodoncji realizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jednostką miary, służącą do kalkulacji potrzeb cateringowych jest osobodzień (składający się z dziennego kosztu przygotowania, dostarczenia i podania lunchu i 2 przerw kawowych - porannej i popołudniowej - dla jednej osoby, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie zapewnia sali do podawania posiłków. Miejsce świadczenia usługi nie może się znajdować w odległości większej niż 300 m (droga dojścia) od budynku Instytutu Stomatologii UJ CM, mieszczącym Katedrę Ortodoncji, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków. Zamawiający wymaga, aby lunch był podawany z uwzględnieniem konieczności zapewnienia uczestnikom kursów możliwości spożywania lunchu na siedząco przy stołach, z obsługą kelnerską. W ramach 7 kursów doskonalących zaplanowano potrzebę świadczenia usługi cateringowej w ilości 640 osobodni, co obliczono na podstawie założeń: - 7 kursów, limit osób na kursie: 40 lub 80 osób (w zależności od rodzaju kursu), co daje ok. 400 uczestników - czas trwania kursu: od 1 do 4 dni. Zamawiający zastrzega, że kursy mogą nie dojść do skutku, a także liczba uczestników może ulec zmniejszeniu. Podana liczba osobo/dni stanowi szacunkową; Zamawiający informuje, iż ostateczna liczba osobo/dni uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników na dany kurs i może się zmniejszyć. W przypadku odwołania kursu z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych chętnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całości usługi cateringowej przewidzianej dla danego kursu. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca najpóźniej na 3 dni robocze przed kursem otrzyma informację o terminie oraz liczbie uczestników, dla których świadczona będzie usługa cateringowa (lub o odwołaniu kursu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Okres ważności wadium rozpoczyna swój bieg wraz z terminem składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w banku PeKaO SA nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595. 7. Na dowodzie wpłaty należy wpisać Wadium do przetargu nr DZP/CM/242/3-9/ZP/12. 8. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu, Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie lezących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach