Przetargi.pl
USŁUGA CATERINGOWA - ZBIOROWE ŻYWIENIE DZIECI I MŁODZIEŻY do Zespołu Szkół w Podgrodziu

Zespół Szkół w Podgrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Podgrodzie 56a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 677 41 19 , fax. 14 677 41 19
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Podgrodziu
    Podgrodzie 56a 56a
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 677 41 19, fax. 14 677 41 19
    REGON: 69175477800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgrodzie.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA CATERINGOWA - ZBIOROWE ŻYWIENIE DZIECI I MŁODZIEŻY do Zespołu Szkół w Podgrodziu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby: - stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiad jednodaniowy - stołówki przedszkolnej - śniadanie, obiad dwudaniowy z kompotem, podwieczorek 2) Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 33 jednodaniowych obiadów (stołówka szkolna) - dziennie należy dostarczyć 50 śniadań (stołówka przedszkolna) - dziennie należy dostarczyć 37 dwudaniowych obiadów z kompotem (stołówka przedszkolna) - dziennie należy dostarczyć 14 podwieczorków: kanapka, owoce lub warzywa (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny, lub sok - minimalna waga owocu lub warzywa 70 g/osobę albo słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne - nie częściej niż 1 raz w tygodniu + owoce (minimalna waga owocu 70g/osobę), herbata lub napój (stołówka przedszkolna) - od 01 stycznia do 31 grudnia 2014 r. należy dostarczyć około 5 775 obiadów jednodaniowych, tj. 33 obiadów x 175 dni. - od 01 września do 31 grudnia 2013 r.- należy dostarczyć około 11 400 śniadań, tj. 50 śniadań × 228 dni. - od 01 września do 31 grudnia 2013 r.- należy dostarczyć około 8 436 obiadów dwudaniowych z surówką i kompotem, tj. 37 obiadów × 228 dni. - od 01 września do 31 grudnia 2013 r.- należy dostarczyć około 3192 podwieczorków, tj. 20 podwieczorków × 228 dni. ( W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów jednodaniowych będzie mniejsza niż planowana na 5 775 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu). ( W przypadku, gdy łączna dostawa śniadań będzie mniejsza niż planowana na 11 400 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu). ( W przypadku, gdy łączna dostawa obiadów dwudaniowych z surówką i kompotem będzie mniejsza niż planowana na 8 436 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu). ( W przypadku, gdy łączna dostawa podwieczorków będzie mniejsza niż planowana na 3192 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu). Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych śniadań, obiadów i podwieczorków danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 1400 poprzedniego dnia lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia. 3) Dostawa śniadań, obiadów i podwieczorków (stołówka przedszkolna) będzie odbywać się począwszy od dnia 02 stycznia 2014 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki- o godzinie: - 10:00 stołówka szkolna - 11:30 stołówka przedszkolna (bez wyłączenia wyżej wymienionych okresów przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji, i dni ustawowo wolnych od nauki) Odbiór termosów i resztek obiadowych- w godzinach od 14.00 do 15.00. - Dostawa śniadań w godzinach od 7.30 do 8.00; 4) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień 5) W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 6) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dekadowe jadłospisy na 4 dni przed kolejną dekadą, do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w MENU sugerowane, w ramach przyjętego limitu finansowego, przez Zamawiającego - będą dla Wykonawcy wiążące. 7) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 8) Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem - pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Temperatura dostarczanych posiłków gorących nie powinna spaść poniżej 63oC. 9) Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw (jadłospis powinien obejmować dania mięsne, pół mięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Na jadłospisie winna widnieć gramatura i kaloryczność posiłków. Śniadanie musi spełniać następujące warunki ilościowe: - ciepłe mleko + dostarczane osobno płatki śniadaniowe różnego rodzaju (płatki kukurydziane, kukurydziano-czekoladowe, kukurydziano-miodowe, itp.), kanapki z pieczywa mieszanego - min. 50% pieczywa ciemnego, herbata, surowy owoc lub warzywo - minimalna waga warzywa lub owocu 50 g/ osobę Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe: stołówka przedszkolna - zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml - drugie danie: gramatura nie mniej niż 300 gram - kompot: gramatura nie mniej niż 200 ml stołówka szkolna - obiad jednodaniowy (drugie danie) - nie mniej niż 450 gram Podwieczorek musi spełniać następujące warunki ilościowe: - kanapka, owoce lub warzywa (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny, lub sok - minimalna waga owocu lub warzywa 70 g/osobę albo słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne - nie częściej niż 1 raz w tygodniu + owoce (minimalna waga owocu 70g/osobę), herbata lub napój 10) Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: -jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu - dekadówka ( 5 dań - mięsnych, jarskich i zupy) - w tygodniu powinien być dostarczany, co najmniej 2 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym wraz z surówką - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych-konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, - zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym. - ważna jest estetyka potraw i posiłków. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Personel Wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP a także aktualne książeczki zdrowia. 12) Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. 13) Transport posiłków powinien odbywać się w termosach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane - przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 14) Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole i przedszkolu realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. 15) Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce). 16) Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej i przedszkolnej. 17) Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i sztućców, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający- nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu. Mycie i wyparzanie naczyń do przewozu - termosów odbywać się będzie na koszt i przez wykonawcę poza siedzibą zamawiającego. Koszt odpowiednich (posiadających odpowiednie parametry czyszczące) środków czyszczących i higienicznych ponosi Wykonawca. Użyte środki muszą posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny. 18) Do obowiązków Wykonawcy należeć również będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z kierownikiem Zamawiającego, za dostarczane posiłki; Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu gotowych posiłków na rzecz dzieci i młodzieży szkolnej z Zespołu Szkół w Podgrodziu. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg zamówienia złożonego przez Intendentkę dzień wcześniej do godz.13-tej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podgrodzie.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach