Przetargi.pl
Usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrzych.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrzych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie terenów zielonych, czystości terenów zewnętrznych, zimowe utrzymanie terenów zewnętrznych oraz odśnieżanie dachów w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ i Umowy – Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi oraz Załącznikiem Nr 2 do SIWZ i Umowy - Formularz cenowy. 2. Charakterystyka zadania. Ze względu na charakter działalności zakładu opieki zdrowotnej, jakim jest Mazowiecki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce wymagana jest szczególna troska o bezpieczeństwo pacjentów oraz pracowników poruszających się po terenach zewnętrznych (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne i dojazdowe) i obiektach szpitala (wejścia do budynków, schody zewnętrzne). Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt niezbędną ilość sprzętu, materiałów i środków do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Ze względu na duże ryzyko uszkodzenia w okresie zimowym nawierzchni z kostki brukowej dopuszcza się wyłącznie stosowanie środków do rozpuszczania lodu gwarantujących ich nieagresywność – typu ICE MELTER - dotyczy tylko wejść i dojść do budynków. 3. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wymagania dotyczące zimowego utrzymania terenów zewnętrznych: a) stałe utrzymanie czystości nawierzchni estakady dojazdowej, dojazdu do szpitala oraz lądowiska helikopterów, b) stałe utrzymanie czystości wejść do budynków oraz schodów - stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, wykładanie odpowiedniej ilości mat antypoślizgowych, c) utrzymanie czystości ciągów pieszych (chodniki) - po opadach nocnych nie później niż do godziny 6.00 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na ciągach pieszych przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. d) utrzymanie czystości na parkingach i drogach wewnętrznych - po opadach nocnych nie później niż do godziny 6.00 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na parkingach i drogach wewnętrznych, przy opadach ciągłych nie może przekraczać 10 cm. e) wywożenie nadmiaru śniegu (w razie konieczności) poza teren szpitala, f) usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z krawędzi dachów w razie konieczności, na pisemne zlecenie. 2) Wymagania dotyczące odśnieżania dachów: a) odśnieżanie na pisemne zlecenie Zamawiającego, b) w okresie od listopada do kwietnia bieżące badanie grubości pokrywy śniegu na dachach, i usuwanie warstwy śniegu z dachów w przypadku zalegania warstwy niebezpiecznej po uprzednim e-mailowym lub telefonicznym poinformowaniu Zamawiającego. c) pracownicy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach (minimum trzech pracowników z uprawnieniami) 3) Wymagania dotyczące utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych zagospodarowanych: a) koszenie i wywóz skoszonej trawy (wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego). Wysokość trawy nie może przekroczyć 15 cm, b) uzupełnianie ubytków trawników – wg potrzeb, c) usuwanie zanieczyszczeń (papiery, opakowania szklane, opakowania plastikowe, folie itd.) – na bieżąco d) zamiatanie chodników, wejść do budynków, dróg wewnętrznych, lądowiska dla helikopterów, itp. – na bieżąco, e) mycie schodów wejściowych do budynku oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych – 1 x w miesiącu i w razie potrzeby, f) wykonywanie oprysków chwastobójczych oraz owadobójczych – w razie potrzeby, g) podlewanie - w razie potrzeby, h) przycinanie drzew, krzewów i wywóz rozdrobnionych gałęzi oraz opadłych liści poza teren MSS – wg potrzeb, i) uzupełnianie ubytków nasadzeń (drzew, krzewów, kwiatów w razie uschnięcia lub wypadnięcia po zimie), j) usuwanie traw i chwastów z chodników, jezdni i parkingów oraz terenów zagospodarowanych (zieleń ozdobna, zieleń okrywowa) – na bieżąco, k) opróżnianie koszy na śmieci – na bieżąco, l) mycie wkładów metalowych w koszach na zewnątrz – raz w miesiącu i wg potrzeb. m) uzupełnianie ubytków kory dostarczonej przez Zamawiającego - 1 raz w roku. n) utrzymanie w czystości daszków zewnętrznych (wykonanych z pleksi) przy wejściach do budynków, wymagane mycie i czyszczenie min 2 x w roku. 4) Wymagania dotyczące utrzymania terenów zielonych niezagospodarowanych. a) koszenie i wywóz skoszonej trawy (wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego).Wykonywane 2 razy / rok w miesiącach czerwiec, wrzesień, b) usuwanie zanieczyszczeń – na bieżąco, c) oczyszczanie dolnych partii terenów zalesionych poprzez przecinki nie wymagające pozwoleń - na bieżąco, d) usunięcie zanieczyszczeń nieorganicznych, budowlanych z terenów zalesionych – na bieżąco. 4. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji w przypadku zgłoszenia w sytuacjach awaryjnych i nieprzewidzianych (nawałnice, burze, wichury itp.) oraz w przypadku intensywnych opadów śniegu. Wykonawca poda w Załączniku Nr 3 do SIWZ - formularzu ofertowym oferowany czas reakcji na zgłoszenia (rozumiany jako podjęcie działań na terenie Zamawiającego). 5. Na podstawie odrębnej zawartej umowy Wykonawca zapłaci, Zamawiającemu miesięczną opłatę za dzierżawę sprzętu min. 500,00 zł netto + obowiązujący VAT – Załącznik Nr 9 do SIWZ Projekt umowy dzierżawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w dniu odpisania umowy z Zamawiającym listy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na obsługę serwisową w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz oświadczenia, że Wykonawca (Podwykonawca) zawarł umowę o pracę z osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji zamówienia na obsługę serwisową w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego. WW. lista osób musi zawierać:  imię i nazwisko,  zakres czynności (osoba ta powinna posiadać stosowne uprawnienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia),  informacje o podstawie dysponowania daną osobą (wymiar czasu pracy na podstawie umowy o pracę), okres obowiązywania umowy o pracę (nie krótszy niż okres obowiązywania umowy z Zamawiającym). Na każde żądanie Zamawiającego oraz w przypadku zmiany osób/y w ww. liście osób Wykonawca złoży w terminie 5 dni nową listę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na obsługę serwisową w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz nowe oświadczenie, że Wykonawca (Podwykonawca) zawarł umowę o pracę z osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji zamówienia na obsługę serwisową w zakresie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych osobowych, przyjmując z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium wynosi 6 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy PZP). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Powszechna Kasa Oszczędności – Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku : 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Kasie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II 120 A w Ostrołęce, II piętro. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu wpłaty wadium uważa się uznanie rachunku zamawiającego. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przetargu oraz podać nr swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 12. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 3) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 8) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach