Przetargi.pl
Usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie terenów zielonych, czystości terenów zewnętrznych, zimowe utrzymanie terenów zewnętrznych oraz odśnieżanie dachów w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy. Charakterystyka zadania. Ze względu na charakter działalności zakładu opieki zdrowotnej, jakim jest Mazowiecki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce wymagana jest szczególna troska o bezpieczeństwo pacjentów oraz pracowników poruszających się po terenach zewnętrznych (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne i dojazdowe) i obiektach szpitala (wejścia do budynków, schody zewnętrzne ). Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt niezbędną ilość sprzętu, materiałów i środków do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Ze względu na duże ryzyko uszkodzenia w okresie zimowym nawierzchni z kostki brukowej dopuszcza się wyłącznie stosowanie środków do rozpuszczania lodu gwarantujących ich nieagresywność – typu ICE MELTER - dotyczy tylko wejść i dojść do budynków. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wymagania dotyczące zimowego utrzymania terenów zewnętrznych : a) stałe utrzymanie czystości nawierzchni estakady dojazdowej, dojazdu do szpitala oraz lądowiska helikopterów, b) stałe utrzymanie czystości wejść do budynków oraz schodów -stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, wykładanie odpowiedniej ilości mat antypoślizgowych, c) utrzymanie czystości ciągów pieszych ( chodniki) - po opadach nocnych nie później niż do godziny 6.00 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na ciągach pieszych przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. d) utrzymanie czystości na parkingach i drogach wewnętrznych - po opadach nocnych nie później niż do godziny 6.00 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na parkingach i drogach wewnętrznych, przy opadach ciągłych nie może przekraczać 10 cm. e) wywożenie nadmiaru śniegu ( w razie konieczności) poza teren szpitala, f) usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z krawędzi dachów w razie konieczności, na pisemne zlecenie. 2. Wymagania dotyczące odśnieżania dachów : a) odśnieżanie na pisemne zlecenie Zamawiającego, b) pracownicy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach (minimum trzech pracowników z uprawnieniami) 3. Wymagania dotyczące utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych zagospodarowanych: a) koszenie i wywóz skoszonej trawy ( wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego).Wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm, b) uzupełnianie ubytków trawników – wg potrzeb, c) usuwanie zanieczyszczeń – zamiatanie chodników, wejść do budynków, dróg wewnętrznych, lądowiska dla helikopterów, itp. – na bieżąco, d) wykonywanie oprysków chwastobójczych oraz owadobójczych – w razie potrzeby, e) podlewanie w razie potrzeby, f) przycinanie drzew, krzewów i wywóz rozdrobnionych gałęzi oraz opadłych liści – wg potrzeb, g) uzupełnianie ubytków nasadzeń (drzew, krzewów, kwiatów w razie uschnięcia lub wypadnięcia po zimie), h) usuwanie traw i chwastów z chodników, jezdni i parkingów – na bieżąco, i) opróżnianie koszy na śmieci – na bieżąco, j) mycie wkładów metalowych w koszach na zewnątrz – raz w miesiącu i wg potrzeb. k) uzupełnianie ubytków kory dostarczonej przez Zamawiającego - 1 raz w roku. 4. Wymagania dotyczące utrzymania terenów zielonych niezagospodarowanych. a) koszenie i wywóz skoszonej trawy ( wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego).Wykonywane 2 razy / rok w miesiącach czerwiec, wrzesień, b) usuwanie zanieczyszczeń – na bieżąco, c) oczyszczanie dolnych partii terenów zalesionych poprzez przecinki nie wymagające pozwoleń- na bieżąco, d) usunięcie zanieczyszczeń nieorganicznych, budowlanych z terenów zalesionych – na bieżąco. 2. Na podstawie odrębnie zawartej umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu miesięczną opłatę za dzierżawę sprzętu min. 455,57 zł netto+ obowiązujący podatek VAT. 3. CPV: 90620000-9 usługi odśnieżania; 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń; 77300000-3 usługi ogrodnicze; 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych; 77314100-5 usługi w zakresie trawników. 4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie przytoczonych norm w niniejszym postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduję stosowania dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 12. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 400,00 zł. (słownie: pięść tysięcy czterysta złotych), 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Powszechna Kasa Oszczędności – Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku : 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Kasie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II 120 A w Ostrołęce, II piętro. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu wpłaty wadium uważa się uznanie rachunku zamawiającego. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przetargu oraz podać nr swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 12. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Podpisany Załącznik Nr 1 – Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz ofertowy. 4) Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach