Przetargi.pl
Usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6. Dozór mienia, w okresie od dnia 1 października 2009r do 31 grudnia 2009r, nieruchomości zabudowanej, położonej przy ul. Starowiejskiej 6 w Zamościu, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr 53966 przez Sąd Rejonowy VI Wydział Ksiąg Wieczystych w Zamościu, tj. działki nr 243/5 o pow. 6.2194m2 wraz z budowlami i budynkami na niej posadowionymi, obejmującymi: budynek kotłowni, budynek garaży, budynek sprężarkowni, budynek smarów, budynek administracyjny, portiernię, wiatę na maszyny, wiatę stalową, magazyn paliw, wiatę konstrukcji stalowej, betonownię, garaż, konstrukcje stalowe - linii potokowej, halę elementów uzupełniających, halę produkcji podstawowej, warsztat, budynek stolarni, budynek stacji TRAFO, budynek wagi oraz inne urządzenia. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: -wykonywanie usługi ochrony mienia, całodobowo przez co najmniej jednego pracownika ochrony, -wykonywanie usługi ochrony mienia przez pracowników ochrony o odpowiednim do realizacji zamówienia stanie zdrowia i wieku, -dokonanie zmiany personalnej pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, -posiadanie przez pracowników ochrony środków łączności, -jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia, -Wykonawca nie może zlecić części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, -strzeżenie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, -obchód terenu chronionego, -udaremnianie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, -interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, -wykonywanie czynności sprawdzających wobec osób wchodzących i wychodzących oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na (z) teren(-u) objęty (-ego) ochroną, -nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. W rozumieniu niniejszej Specyfikacji podwykonawcą jest każda osoba fizyczna nie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz osoba prawna, której Wykonawca zlecił realizację całości lub części zleconych usług, będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 Dz. U. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.1 i 2 ustawy. 2) Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu: a) Wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności, b) Wykonawca powinien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, c) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, d) Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, a w szczególności wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (usługa całodobowej ochrony mienia) i wartością brutto (min. 25.000,00 zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze nie zakończonych, zgodnie z zawartą umową, przy czym wartość usług wykonanych już w ramach zawartej umowy nie może być niższa niż 25.000,00 zł brutto. e) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku gdy nie dysponuje, lecz będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia), f) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku gdy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) g) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. w zakresie świadczenia usług ochrony mienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt 6 specyfikacji, na podstawie których zostanie dokonana ocena tych warunków ( wg formuły spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu żąda od Wykonawców przedstawienia następujących dokumentów: 1) wypełnionego formularza ofertowego - wg zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3) 3) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej, w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23. ust. 2 ustawy Pzp) - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, 10) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony mienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; wymagana jest co najmniej 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem (usługa całodobowej ochrony mienia) i wartością brutto (min. 25.000,00 zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze nie zakończonych, zgodnie z zawartą umową, przy czym wartość usług wykonanych już w ramach zawartej umowy nie może być niższa niż 25.000,00 zł brutto. 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 12) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, 13) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 14) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł Przez realizację usług zbliżonych zakresem Zamawiający rozumie wykonywanie usług ochrony mienia obiektów. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5,6,7,8 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6 i 8 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach