Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochrony mienia w obiektach MPO – Łódź Sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 91-842 Łódź, ul. Tokarzewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 160 209 , fax. 426 160 751
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
    ul. Tokarzewskiego 2
    91-842 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 160 209, fax. 426 160 751
    REGON: 47079708100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochrony mienia w obiektach MPO – Łódź Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi całodobowej ochrony obiektów Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Tokarzewskiego 2, Sortowni Odpadów przy ul. Zamiejskiej 1 w Łodzi oraz Składowiska Balastu przy ul. Zamiejskiej 1 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 2142).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach