Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochrony

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 77 5415575
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60A 60A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 5415406, 5415419, fax. 77 5415575
    REGON: 00032378900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochrony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (numeracja wg SIWZ) 3.1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu w budynku przy ul. Ozimskiej 60a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przewidywana maksymalna liczba godzin realizacji zamówienia 13600 (licząc godziny przepracowane przez wszystkich pracowników wykonujących zadania zgodnie z harmonogramem określonym w umowie po uwzględnieniu ewentualnego czasowego wzmocnienia ochrony). 3.2.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy. Harmonogram wykonywania usługi znajduje się w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 3.3.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. (Art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.4.Wymagania: 3.4.1. Usługę ochrony Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (w zakresie grup interwencyjnych lub dodatkowego monitoringu elektronicznego, jeżeli Wykonawca będzie chciał zastosować) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.4.2. Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. 3.4.3. Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (czasowe wzmocnienie ochrony, łącznie do 1000 rh). Zapisy pkt 3.4.2 stosuje się odpowiednio. 3.4.4. Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 3.4.4.1. wyposażenia pracowników ochrony w telefon i przyciski antynapadowe, pozwalające wezwać w przypadku zagrożenia grupę interwencyjną; 3.4.4.2. zapewnienia grup interwencyjnych na wypadek wezwania przez pracownika ochrony oraz do patrolów wykonywanych po godzinach urzędowania Zamawiającego - dwukrotnie: pierwszy raz pomiędzy godziną 21:00 a 1:00; drugi raz pomiędzy godziną 1:00 a 5:00. 3.4.4.3. zapewnienia za pomocą odpowiednich środków technicznych stałej i bezpośredniej łączności pomiędzy pracownikami ochrony w siedzibie Zleceniodawcy (np. za pomocą krótkofalówek); 3.4.4.4. wyposażenie pracowników ochrony w przynajmniej jeden telefon komórkowy zapewniając całodobową łączność z pracownikami administracji sądu; 3.4.4.5. sporządzenia planu ochrony obiektu i instrukcji obejmującej zadania pracowników, formy przekazywania obowiązków przy zmianie pracownika, zmiany organizacji ochrony wejścia w sytuacji, gdy czasowo ulega zmianie liczba pracowników ze względu na podjęcie innych działań, sposób reagowania na zdarzenia wymagające reakcji itp. 3.4.5. Pracownicy wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 3.4.6. Przynajmniej jedna osoba na zmianie musi posiadać licencję pracownika ochrony stopnia I lub wyższego. 3.4.7. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do wykonania usługi ochrony będą musieli okazać Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności, zaświadczenie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzenie odbytych przeszkoleń w zakresie obsługi urządzeń RTG, a posiadający licencję pracownika ochrony również dokument to potwierdzający, najpóźniej w dniu przystąpienia do pracy. 3.4.8. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.4.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowego wykonywania zadań przez pracowników wykonawcy. 3.4.10. Wykonawca na własny koszt zapewni obecność w siedzibie Zamawiającego pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy w terminie do pięciu dni poprzedzających rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia m.in. w celu zapoznania się z obiektem sądu i formą sprawowania ochrony, przejęcia zadań od poprzedniego wykonawcy usług ochroniarskich. Godziny obecności tych pracowników wyznaczy Wykonawca w ilości, którą uzna za niezbędną do prawidłowego przejęcia obowiązków z zastrzeżeniem, że godziny te nie będą wyznaczone po godzinach urzędowania, a pracownicy nie pełnią w tym czasie ochrony i nie mogą zakłócać prawidłowego wykonywania obowiązków przez dotychczasowego wykonawcę usług ochrony. 3.4.11. Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług ochrony w sądach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach