Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochronie osób i mienia Kuratorium Oświaty w Łodzi

Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
    al. Kościuszki 120a
    90-446 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 006473248
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochronie osób i mienia Kuratorium Oświaty w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie osób i mienia dla Kuratorium Oświaty w Łodzi w budynku położonym w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33 oraz w razie uruchomienia się alarmu w budynku położonym w Łodzi przy al. Kościuszki 120A dojazd grupy interwencyjnej.2. W szczególności usługa będzie polegała na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi stałej, na zasadach i w zakresie opisanym poniżej.3. Dla ochrony mienia znajdującego się w budynkach Zamawiającego ustanawia się posterunki wewnętrzne.4. Budynek przy al. Kościuszki 120a będzie chroniony w razie uruchomienia się alarmu w archiwum zakładowym – dojazd grupy interwencyjnej sprawdzenie obiektu wyłączenia alarmu i ponowne jego uzbrojenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych).2. Szczegóły dotyczące sposobów złożenia wadium znajdują się w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który posiada koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; termin na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia tj. do dnia 30.06.2023 r.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada aktualną i opłaconą polisę OC potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej: wykonał co najmniej 2 usługi ochrony osób i mienia, realizowane w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni, każdy co najmniej 2000 m2, w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy z czego co najmniej jedna usług obejmowała swym zakresem usługę portierską oraz obsługą centrali telefonicznej;budynek użyteczności publicznej - to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny; posiadanie lub dysponowanie przez wykonawcę co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi o statusie SUFO z czasem dojazdu do miejsca interwencji nie dłuższym niż 20 minut , w ramach przyznanego wykonawcy na podstawie odrębnych zezwoleń, statusu specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej; grupa interwencyjna będzie stanowiła jedynie wsparcie pracowników ochrony fizycznej, a ich interwencje nie będą stanowiły podstawy do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach