Przetargi.pl
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej, osób i mienia, wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektów ACK Cyfronet AGH w Krakowie przy ul. Nawojki oraz przy ul. Podole

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH ogłasza przetarg

  • Adres: 30-950 Kraków, ul. Nawojki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 323 355 , fax. 126 341 084
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH
    ul. Nawojki 11
    30-950 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 323 355, fax. 126 341 084
    REGON: 15770002200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej, osób i mienia, wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektów ACK Cyfronet AGH w Krakowie przy ul. Nawojki oraz przy ul. Podole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej, osób i mienia, wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektów ACK Cyfronet AGH w Krakowie przy ul. Nawojki 11 i Nawojki 11A oraz przy ul. Podole 62. Okres świadczenia usługi: od dnia 02.03.2021 godz. 9:00 do dnia 02.03.2022 r. godz. 9:00 Całodobowa ochrona fizyczna, osób i mienia, obiektu wraz z terenem przyległym, świadczona będzie zmianowo, przez jednego pracownika ochrony przy ul. Nawojki oraz jednego pracownika przy ul. Podole. Pracownicy realizujący usługę ochrony określoną przedmiotem zamówienia, muszą legitymować się statusem pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2020 poz. 838 z późn. zm.) i być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani, oraz wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia), środki łączności radiowej zewnętrznej do dyspozytora grupy interwencyjnej oraz telefon komórkowy. Zamawiający ACK Cyfronet AGH nie jest wpisany do ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. Ogólny zakres obowiązków pracowników ochrony: 1. obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego (monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i przeciwpożarowych, monitorowanie obrazu z kamer telewizji przemysłowej), 2. kontrola osób wchodzących i wychodzących, zgodnie z obowiązującymi procedurami Zamawiającego, 3. wydawanie i przyjmowanie kart dostępu, oraz prowadzenie stosownego rejestru, zgodnie z obowiązującymi procedurami Zamawiającego, 4. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, oraz prowadzenie stosownego rejestru, zgodnie z obowiązującymi procedurami Zamawiającego, 5. obsługa operatorska centrali telefonicznej (w stałych godzinach wskazanych przez Zamawiającego - dotyczy tylko budynku przy ul. Nawojki 11), 6. wykonywanie obchodów wewnętrznych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 7. kontrola zamknięcia okiem i drzwi zewnętrznych podczas obchodów budynku, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 8. niedopuszczenie do przebywania na chronionym terenie osób nieuprawnionych, osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków podobnie działających oraz osób stanowiących zagrożenie dla ludzi lub mienia, prowadzącym handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, 9. całodobowa przez wszystkie dni tygodnia bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia, 10. ochrona osób, która ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników oraz innych upoważnionych osób znajdujących się na ternie obiektu, 11. ochrona mienia, która ma zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także zapobiegać powstawaniu szkód, 12. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego oraz egzekwowanie przestrzegania porządku na chronionym terenie, 13. podejmowanie interwencji we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia, 14. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu, 15. wzywanie grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia, 16. ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej w sytuacjach alarmowych, 17. podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony osób i mienia. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić przyjazd grupy interwencyjnej na wezwanie przez 24 godziny na dobę. Zamawiając zastrzega sobie prawo samodzielnego wezwania grupy interwencyjnej (przez własnych pracowników). W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu dodatkowych przycisków napadowych do dyspozycji Zamawiającego (3 szt.) lub w innym sposób umożliwić Zamawiającemu samodzielne wezwanie grupy interwencyjnej (np. za pomocą aplikacji). Zamawiający wymaga przyjazdu grupy interwencyjnej: - w porze dziennej (w godzinach od 6:00 do 22:00) w ciągu maksymalnie 20 minut od wezwania, - w porze nocnej w ciągu maksymalnie 15 minut od wezwania. Wymagania dotyczące maksymalnego czasu dojazdu grupy interwencyjnej dotyczą obiektów przy ul. Nawojki oraz przy ul. Podole. Pod pojęciem „grupa interwencyjna” Zamawiający ma na myśli patrol interwencyjny, składający się z co najmniej 2 pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. Dodatkowe wymagania Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). Kluczowe części zamówienia: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowej części zamówienia przez Wykonawcę. Jako kluczową część zamówienia Zamawiający wskazuje usługę całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia (punkty od 1 do 15 Ogólnego zakresu obowiązków pracowników ochrony). Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia w tym zakresie Podwykonawcom. Kluczowe części zamówienie nie obejmują działania załóg interwencyjnych, w tym zakresie Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U. 2018 poz. 2142 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument dotyczyć musi każdego z Wykonawców. 1. Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie treść oferty. 2. Do oferty należy załączyć: 2.1. oświadczenia wskazane w punkcie VI. 1-3 SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez pełnomocnika, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2.3. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach