Przetargi.pl
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektu ACK Cyfronet AGH w Krakowie ul. Podole 62

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH ogłasza przetarg

  • Adres: 30-950 Kraków, ul. Nawojki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 323 355 , fax. 126 341 084
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH
    ul. Nawojki 11
    30-950 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 323 355, fax. 126 341 084
    REGON: 15770002200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektu ACK Cyfronet AGH w Krakowie ul. Podole 62
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej, osób i mienia, wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz dozorem obiektu ACK Cyfronet AGH w Krakowie, ul. Podole 62. Okres świadczenia usługi 12 miesięcy. Całodobowa ochrona fizyczna, osób i mienia, obiektu wraz z terenem przyległym, świadczona będzie zmianowo, przez jednego pracownika ochrony. Pracownicy realizujący usługę ochrony określoną przedmiotem zamówienia, muszą legitymować się statusem pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142 z późn. zm.) i być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani, oraz wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia), środki łączności radiowej zewnętrznej do dyspozytora grupy interwencyjnej, oraz telefon komórkowy (1 szt.) Zamawiający ACK Cyfronet AGH nie jest wpisany do ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. Ogólny zakres obowiązków pracowników ochrony: 1. obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego (monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i przeciwpożarowych), 2. kontrola osób wchodzących i wychodzących, zgodnie z obowiązującymi procedurami 3. wydawanie i przyjmowanie kart dostępu, oraz prowadzenie stosownego rejestru, zgodnie z obowiązującymi procedurami 4. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, oraz prowadzenie stosownego rejestru, zgodnie z obowiązującymi procedurami, 5. wykonywanie obchodów wewnętrznych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 6. kontrola zamknięcia okiem i drzwi zewnętrznych podczas obchodów budynku, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 7. niedopuszczenie do przebywania na chronionym terenie osób nieuprawnionych, osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków podobnie działających oraz osób stanowiących zagrożenie dla ludzi lub mienia, prowadzącym handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, 8. całodobowa przez wszystkie dni tygodnia bezpośrednia ochrona fizycznej osób i mienia, 9. ochrona osób, która ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników oraz innych upoważnionych osób znajdujących się na ternie obiektu, 10. ochrona mienia, która ma zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także zapobiegać powstawaniu szkód, 11. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego oraz egzekwowanie przestrzegania porządku na chronionym terenie, 12. podejmowanie interwencji we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia, 13. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu, 14. wzywanie grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia, 15. ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej w sytuacjach alarmowych, 16. podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony osób i mienia. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić przyjazd grupy interwencyjnej na wezwanie przez 24 godziny na dobę. Zamawiający wymaga przyjazdu grupy interwencyjnej: - w porze dziennej (w godzinach od 6:00 do 22:00) w ciągu maksymalnie 20 minut od wezwania, - w porze nocnej w ciągu maksymalnie 15 minut od wezwania. Pod pojęciem „grupa interwencyjna” Zamawiający ma na myśli patrol interwencyjny, składający się z co najmniej 2 pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. Dodatkowe wymagania Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1. Pracownicy ochrony, wykonujący czynności zastrzeżone jako kluczowe części zamówienia (opis poniżej), muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania tych wymogów, c. przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3. Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży: a. oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia, b. poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Kluczowe części zamówienia: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowej części zamówienia przez Wykonawcę. Jako kluczową część zamówienia Zamawiający wskazuje usługę całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia (punkty od 1 do 14 Ogólnego zakresu obowiązków pracowników ochrony). Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia w tym zakresie Podwykonawcom. Kluczowe części zamówienie nie obejmują działania załóg interwencyjnych, w tym zakresie Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej na dzień składania ofert koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U. 2018 poz. 2142 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dodatkowe oświadczenia składane przez wszystkich Wykonawców. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument dotyczyć musi każdego z Wykonawców. 1. Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącym opis oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie treść oferty, 2. Do oferty należy załączyć: 2.1. oświadczenia wskazane w punkcie VI. 1-3 SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez pełnomocnika, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2.3. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach