Przetargi.pl
Usługa bankowej obsługi budżetu Gminy Mielec i jednostek organizacyjnych na lata 2012-2015

Gmina Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Jadernych 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7730590 w. 124 , fax. 017 7730590
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielec
    ul. Jadernych 7 7
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7730590 w. 124, fax. 017 7730590
    REGON: 69058191000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowej obsługi budżetu Gminy Mielec i jednostek organizacyjnych na lata 2012-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest : usługa bankowej obsługi budżetu Gminy Mielec i jednostek organizacyjnych na lata 2012-2015 w tym : -otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych -realizacja poleceń przelewu -przyjmowanie wpłat gotówkowych na konta -dokonywanie wpłat gotówkowych -sporządzanie wyciągów z rachunków na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji -udzielania kredytu w rachunku bieżącym - transferu środków płatniczych w systemie Eliksir -usługę typu home-bankig na 10 stanowiskach komputerowych umożliwiających udzielanie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 2 000 000,00 zł. Średni stan zadłużenia w miesiącu będzie wynosił 300000,00zł Pozostałe dane określające wartość zamówienia podano w tabeli stanowiącej załącznik do formularza ofertowego . - zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia, że wykonawca dysponuje lub do dnia rozpoczęcia świadczenia usług będzie dysponował punktem kasowym na terenie miasta Mielca w odległości do 700 metrów od ul. Jadernych 7 wraz z podaniem dokładnej lokalizacji tego punktu, oraz żąda przedłożenia oświadczenia że w okresie od 1 lipca 2012 roku do 31 grudnia 2015 roku w związku z planowaną zmianą siedziby UG Mielec zorganizuje punkt kasowy w budynku Gminy przy ul. Głowackiego 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach