Przetargi.pl
Usługa bankowa dotycząca udzielenia przez bank kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2019 roku

Gmina Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 176 146 , fax. 862 176 168
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11
    18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 862 176 146, fax. 862 176 168
    REGON: 45066999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa dotycząca udzielenia przez bank kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, na które składają się wydatki majątkowe ujęte w budżecie Gminy Śniadowo na 2019 rok, b) kwota i waluta kredytu: 1.500.000 zł, c) okres spłaty: lata 2020-2029, d) spłata kapitału: w okresach miesięcznych, na ostatni dzień roboczy danego miesiąca, począwszy od stycznia 2020 r., e) wysokość spłaty: • 2020 r. – 60.000 zł, czyli 12 rat po 5.000 zł każda, • 2021 r. – 60.000 zł, czyli 12 rat po 5.000 zł każda, • 2022 r. – 60.000 zł, czyli 12 rat po 5.000 zł każda, • 2023 r. – 120.000 zł, czyli 12 rat po 10.000 zł każda • 2024 r. – 120.000 zł, czyli 12 rat po 10.000 zł każda • 2025 r. –216.000 zł, czyli 12 rat po 18.000 zł każda • 2026 r. – 216.000 zł, czyli 12 rat po 18.000 zł każda • 2027 r. – 216.000 zł, czyli 12 rat po 18.000 zł każda • 2028 r. – 216.000 zł, czyli 12 rat po 18.000 zł każda • 2029 r. – 216.000 zł, czyli 12 rat po 18.000 zł każda f) spłata odsetek: w okresach miesięcznych, na ostatni dzień roboczy danego miesiąca, począwszy od grudnia 2019 r.. g) oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej, na bazie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres spłaty raty oraz odsetek oraz stałej marży banku w trakcie obowiązywania umowy, h) do naliczania odsetek przyjmuje się, że rok obrachunkowy oraz miesiące mają rzeczywistą liczbę dni. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości 1,71 % z dnia 20.11.2019 roku, natomiast uruchomienie kredytu nastąpi w dniu 16 grudnia 2019 roku w pełnej wysokości. i) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. j) data wykorzystania kredytu: po podpisaniu umowy najpóźniej do dnia 31.12.2019 r. 3. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w transzach na podstawie pisemnych dyspozycji. Termin postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego wynosi do 3 (trzech) dni roboczych po złożeniu pisemnej dyspozycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe posiadania innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach