Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 577 003 , fax. 856 577 121
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 856 577 003, fax. 856 577 121
    REGON: 50659450000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania nadana przez Zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie do 754 000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100). 2. Numer postępowania: IR.271.2.11.2020 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. oprocentowanie kredytu: WIBOR 1-miesięczny na dzień 12.11.2020 r. 0,20 % plus stała marża banku przy następujących założeniach: 3.1.1. uruchomienie kredytu w okresie od 21 grudnia do 30 grudnia 2020 roku; 3.1.2. okres karencji w spłacie kapitału do 31 grudnia 2021 roku; 3.1.3. spłata części kapitałowej w latach 2022 – 2026 odpowiednio: 3.1.3.1. 2022 r. i 2023 r. – jedna rata roczna 100.000 zł płatna do 31 grudnia każdego roku, 3.1.3.2. 2024 r. i 2025 r. – dwie raty półroczne po 100.000 zł płatne do 30 czerwca i 31 grudnia każdego roku, 3.1.3.3. 2026 r. – jedna rata w wysokości 154.000 zł płatna do 31 grudnia 2026 r. 3.1.4. spłata odsetek w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca; 3.1.5. Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu; 3.1.6. zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Mielnik); Koszty związane z ustanowieniem tego zabezpieczenia ponosi Zamawiający; 3.1.7. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art.777 § 1 punkt 5 k.p.c. 3.1.8. Na rachunkach Zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 3.1.9. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, ZUS ani US. 3.1.10. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 3.1.11. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r o finansach publicznych. 3.1.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 3.1.13. wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 754 000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). W sytuacji takiej spłata faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu dokonana zostanie w siedmiu równych ratach w w/w terminach; 3.1.14. wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. Odsetki naliczane będą wówczas tylko za okres i od kwoty faktycznego zadłużenia. 3.1.15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kontakt z Zamawiającym – przyjmowanie dyspozycji Zamawiającego odnośnie transz kredytu, wyliczanie należnych odsetek od kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 3.1.16. Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaangażowania; 3.1.17. Zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat. 3.2. Informacje o Zamawiającym niezbędne do przygotowania oferty kredytowej oraz dokumenty potwierdzające zdolność kredytową Zamawiającego, dostępne na stronie internetowej, na której opublikowano ogłoszenie o zamówieniu wraz z SIWZ: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/odroku2020/zamowienia-publiczne-od-roku-2020.html?p=2020: 3.2.1. sprawozdanie Rb NDS za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.2. sprawozdanie Rb – Z za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.3. sprawozdanie Rb – 27S za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.4. sprawozdanie Rb – 28S za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.5. sprawozdanie Rb – N za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.6. sprawozdanie Rb – PDP za 3 poprzednie lata kalendarzowe 3.2.7. sprawozdania budżetowe za III kwartał 2020 (NDS, Z, 27S, 28S, N) 3.2.8. Uchwała Nr II-00313-82/20 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 6 listopada 2020 r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego w wysokości 754.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3.2.9. Informacja dot. aktualnych zobowiązań długoterminowych Gminy Mielnik, 3.2.10. Planowany harmonogram spłat kredytu. oraz dokumenty dostępne na stronie BIP Urzędu Gminy Mielnik: 3.2.11. Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej o wyborze Wójta https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/wojt_gminy/ 3.2.12. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/rada_gminy/uchwaly_rg/d71cee6f071c764/xii_76_16.html 3.2.13. Numer identyfikacji podatkowej oraz treść Zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/4899db4e9a3/ 3.2.14. Uchwała Nr XII/88/19 Rady Gminy Mielnik z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mielnik na lata 2020 – 2030 oraz zmiany do uchwały dostępne na stronie: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/4899db4e9a3/budzet/wieloletnia-prognoza-finansowa-na-lata-2020-2030-2020---2030.html 3.2.15. Uchwała Nr XII/87/19 Rady Gminy Mielnik z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mielnik na rok 2020 oraz zmiany do uchwały dostępne na stronie: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/4899db4e9a3/budzet/budzet-na-rok-2020.html 3.2.16. Uchwała Nr II-00321-29/20 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 27.03.2020 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Mielnik sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2019 rok dostępna na stronie: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/4899db4e9a3/budzet/budzet-na-rok-2019.html 3.2.17. Zarządzenie nr 162/20 Wójta Gminy Mielnik z dnia 27 października 2020 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek, dostępna na stronie: https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/wojt_gminy/zarz_wojta/zarz_wojta_2020/zarzadzenie-nr-162-20-wojta-gminy-mielnik-z-dnia-2020-10-27.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca był uprawniony do prowadzenia działalności bankowej na terytorium RP w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach