Przetargi.pl
Usługa badawcza dotycząca opracowania barierowych kryteriów oceny ochrony przed promieniowaniem UV na materiały włókiennicze przeznaczone do budownictwa i wyposażenia wnętrz w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska - Zadanie nr 4 tematu II: Materiały barierowe chroniące przed promieniowaniem UV.

Instytut Włókiennictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6163103 , fax. 042 6792638
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Włókiennictwa
    ul. Brzezińska 5/15 5/15
    92-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6163103, fax. 042 6792638
    REGON: 00005023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa badawcza dotycząca opracowania barierowych kryteriów oceny ochrony przed promieniowaniem UV na materiały włókiennicze przeznaczone do budownictwa i wyposażenia wnętrz w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska - Zadanie nr 4 tematu II: Materiały barierowe chroniące przed promieniowaniem UV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa badawcza dotycząca opracowania barierowych kryteriów oceny ochrony przed promieniowaniem UV na materiały włókiennicze przeznaczone do budownictwa i wyposażenia wnętrz w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska - Zadanie nr 4 tematu II: Materiały barierowe chroniące przed promieniowaniem UV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 PZP, 2)wykonali należycie co najmniej 3 usługi badawcze w zakresie oceny oddziaływania promieniowania UV na materiały, 3)dysponują lub będą dysponować urządzeniami: spektroradiometrem w zakresie UV i VIS oraz komora klimatyczną, 4)dysponują lub będą dysponować co najmniej 4-osobowym zespołem badawczym, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składającym się z co najmniej z: a)1 kierownika legitymującego się następującą wiedzą, doświadczeniem i wykształceniem: -min. 5-letnie doświadczeniem w kierowaniu zespołem badawczym -wykształcenie wyższe w zakresie fizyki doświadczalnej lub techniki świetlnej -doświadczenie przy kierowaniu min. 10 badaniami z zakresu oceny oddziaływania promieniowania UV -wiedza w zakresie oddziaływania promieniowania UV potwierdzona min. 3 publikacjami w prasie naukowej b)3 członków legitymujących się następującym doświadczeniem i wykształceniem: -wykształcenie wyższe techniczne -min. 2 członków posiada min. 3-letnie doświadczenie w pracy zespole badawczym -min. 2 członków posiada min. 3-letnie doświadczenie w badaniu oddziaływania promieniowania UV -min. 2 członków zespołu uczestniczyło w min. 3 badania w zakresie oceny oddziaływania promieniowania UV Ocena spełniania przez Wykonawców minimalnych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów (na zasadzie spełnia/nie spełnia), zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ). Dodatkowe punkty będą przyznawane zgodnie z zasadami wskazanymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnianie tych warunków Wykonawcy muszą przestawić poniższe oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 ustawy PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (ad. pkt 2), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania z pkt 3 co terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 5.Wykaz wykonanych co najmniej 3 usługi badawczych w zakresie oceny oddziaływania promieniowania UV w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca otrzyma 1 dodatkowy punkt (ale nie więcej niż 5) za każdą usługę powyżej minimum, którą się wykaże na opisanych w tym miejscu zasadach. 6.Wykaz potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia. 7.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia urządzenia z pkt 6, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał urządzenie, którymi będzie dysponował. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, który potwierdzi spełnianie warunku w zakresie dysponowania osobami o odpowiedniej wiedzy, doświadczeniu i kwalifikacjach. Wykonawca otrzyma dodatkowy 1 punkt za każdego członka zespołu badawczego w powyżej minimum (ale nie więcej niż 3 punkty). 9.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie pełnomocnictwa należy dołączyć w oryginale lub innej formie równoważnej oryginałowi, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach