Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 631 33 00 , fax. 042 631 33 01
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
ul. Żeromskiego 116 116
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 631 33 00, fax. 042 631 33 01
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badanie czystości chemicznej biodegradowalnych półproduktów i prototypów wyrobów włókienniczych w ramach projektu kluczowegoNr projektu POIG.01.03.01-00-007/08 -Biodegradowalne wyroby włókniste- - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi dotyczącej badania czystości chemicznej biodegradowalnych półproduktów i prototypów wyrobów włókienniczych w ramach projektu kluczowego dla Katedry Fizyki Włókna i Metrologii Włókienniczej na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej, adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel. 0-42, 631-33-00. Usługa ta obejmuje badania dla wyrobów ujetych w następujących zadaniach : Zadanie 1: Dzianiny i włókniny z komercyjnie dostępnych polimerów PLA przeznaczonych na cele filtracyjne, medyczne i higieniczne Zadanie 2: Dzianiny i włókniny z poliestrów i kopoliestrów alifatycznych przeznaczonych na implantowalne wyroby medyczne Zadanie 3: Pianki z polimerów biodegradowalnych Zadanie 4: Folie Zadanie 5: Opatrunkowe wyroby medyczne i inne wyroby stosowane w szpitalnictwie Zadanie 6: Wyroby higieniczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 3 egzemplarze dokumentacji zgodnie z obowiązującymi terminami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji usługi na każdym jej etapie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Przeprowadzili w ostatnich trzech latach co najmniej dwie usługi badawcze w przedmiotowym zakresie 4.Posiadają potencjał techniczny oraz zwalidowaną metodykę badawczą udokumentowana przez np.: aktualną akredytację w Laboratoriach prowadzących badania lub aktualny certyfikat GLP lub aktualny certyfikat ISO 13485:2003 5.Dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, zdolnymi do wykonania zamówienia: Wszystkie osoby wchodzące w skład minimum trzyosobowego zespołu wykonującego usługę muszą obligatoryjnie wykazać się co najmniej 3 - letnim doświadczeniem analitycznym w przedmiotowej dziedzinie 6.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. ZAŁĄCZNIK 1 - Formularz oferty stanowiący Załącznik nr.1 Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 2. ZAŁĄCZNIK 2 - wypełnione i podpisane -Oświadczenie wykonawcy-, stanowiące Załącznik nr. 2 do niniejszej SIWZ 3. ZAŁĄCZNIK 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ( w przypadku jednostki badawczo rozwojowej obowiązują dokumenty takie jak dla przedsiębiorstw ) 4. ZAŁĄCZNIK 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. ZAŁĄCZNIK 5 - wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie)z należytą starannością, co najmniej 2 usług badawczych w przedmiotowej dziedzinie wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, który ma zawierać dane na temat przedmiotu zamówienia, ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. 6. ZAŁĄCZNIK 6 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresy wykonywanych przez nich czynności. przeprowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 7.ZAŁĄCZNIK 7 - Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia posiadanej aktualnej akredytacji w Laboratoriach prowadzących badania lub aktualnego certyfikatu GLP lub aktualnego certyfikatu ISO 13485:2003 8. ZAŁĄCZNIK 8 - informację za rok 2009 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).oraz 9. ZAŁACZNIK 9 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 6 do niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 (2-8) składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE I ZAINSTALOWANIE OPRZYRZĄDOWANIA I OPROGRAMOWANIA POZWALAJĄCEGO NA PROWADZENIE JAKOŚCIOWEJ I ILOŚCIOWEJ ANALIZY PROFILOWEJ Z WYKORZYSTANIEM SPEKTROMETRU GDOS ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-09-23 - Badanie właściwości mikrobiologicznych modyfikowanych bioaktywnie materiałów włókienniczych w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-004/08.
Dodano: 2012-06-06 - Badania starzeniowe
Dodano: 2011-09-01 - Analiza jakościowa i ilościowa fazy naniesionej
Dodano: 2011-08-26 - Analiza jakościowa i ilościowa fazy naniesonej
Dodano: 2011-07-27 - Analiza jakościowa i ilościowa fazy naniesionej
Dodano: 2011-05-26 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę dotyczącą oceny potencjału rynkowego i zdolności do komercjalizacji opracowanych prototypów w warunkach przemysłowych w ramach projektu kluczowego - Nr projektu POIG 01.03.01.00.007/08 -Biodegradowalne wyroby włókniste.
Dodano: 2010-04-29 - Badanie czystości chemicznej biodegradowalnych półproduktów i prototypów wyrobów włókienniczych w ramach projektu kluczowegoNr projektu POIG.01.03.01-00-007/08 -Biodegradowalne wyroby włókniste-
Dodano: 2010-01-29 - Ocena potencjału rynkowego i zdolności do komercjalizacji opracowanych prototypów w warunkach przemysłowych w ramach projektu kluczowego - Nr projektu POIG 01.03.01.00.007/08 -Biodegradowalne wyroby włókniste-
Dodano: 2010-01-29 - Usługa badawcza dotycząca wykonania analiz mikrostruktury przy wykorzystaniu SEM i TEM w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska
Dodano: 2010-01-15