Przetargi.pl
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – OTAGO zwanego dalej Aplikacją, eksploatowanej w Urzędzie Miasta Zielona Góra, w skład której wchodzą Baza Danych, oprogramowanie oraz podsystemy. 2. Usługą objęte są następujące podsystemy wchodzące w skład Aplikacji: a) ELUD\RM Ewidencja ludności z obsługą wyborów \ rejestr mieszkańców, b) RISS\EDICTA Rejestracja i śledzenie spraw \ elektroniczny obieg dokumentów, c) FKJB Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej, d) FKORG Obsługa finansowo księgowa organu, e) PNIER Naliczanie podatków od nieruchomości, f) WNIER Windykacja podatków od nieruchomości, g) WYBUD Obsługa wydatków budżetowych, h) WPBUD Wpływy budżetowe, i) KOALA Obsługa koncesji, j) KASA Obsługa Kasy, k) PLBUD Obsługa planowania budżetu, l) DOCZ Obsługa dodatków mieszkaniowych, m) SWR Obsługa Świadczeń Rodzinnych, n) KOS Kartoteka i Obsługa Słowników, o) NWPOJ Podatek od środków transportu, p) OPGRU Naliczania opłat za wieczyste użytkowanie, q) WOGRU Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, r) OFA Obsługa zaliczki alimentacyjnej, s) ODK Obsługa doręczeń korespondencji, t) KADRY Kadry, u) PŁACE Płace, v) SOE Obsługa egzekucji komorniczych, w) DOEN Obsługa dodatku energetycznego, x) KSON Kompleksowy System Obsługi Nieczystości, y) KAKSON Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości z) JPK Obsługa jednolitego pliku kontrolnego, aa) ZAK Zwrot podatku akcyzowego od oleju napędowego, bb) GRIP Generalny Rejestr Informacji Pracownika, cc) Rodzina+ dd) ePortal (VAT Centralny), ee) ORU Generalny Rejestr Umów, ff) FKPLAN Plan Budżetu. gg) OPGRU uwłaszczenie hh) Splitpayment ii) Dobry start 3. Aplikacja i Baza Danych pracują pod systemem Windows Server 2008R2. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11.2.0.4.0 z ważną usługą software update license & support. Aplikacja została stworzona za pomocą narzędzia programistycznego: Oracle Developer, 6i a także narzędzi do tworzenia aplikacji na przeglądarki internetowe. Właścicielem kodów źródłowych jest: Asseco Data Systems S.A. ,ul. Podolska 21, 81-387 Gdynia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr I.3 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 7. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji systemu OTAGO nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr I.1 do SIWZ). 10. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach