Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
- Data zamieszczenia: 2016-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43
00691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
REGON: 1525966300108 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem "OTAGO" (znak sprawy ZP- 74/16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO, którego wyłącznym właścicielem praw autorskich jest Asseco Data Systems S.A., w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego. W skład systemu OTAGO wchodzą podsystemy: 1) PNIER – naliczanie podatku od nieruchomości , 2) WNIER – windykacja podatku od nieruchomości, 3) OPGRU – naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 4) WOGRU – windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 5) WPBUD – obsługa wpływów budżetowych, 6) NWPOJ – naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych, 7) GEOD – obsługa kartotek geodezyjnych, 8) KASA – obsługa kasy dochodowej i wydatkowej, 9) FKORG – obsługa finansowo-księgowa organu, 10) IWM – automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne, 11) INSO – informator użytkownika systemu, 12) KOS – obsługa kartotek systemu, 13) INFO-PUNKT – punkt informacyjny, 14) ADMIN – administrowanie systemem OTAGO, 15) ODK – obsługa doręczania korespondencji, 16) JPK – obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows (lub Oracle Linux). Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03 (lub Oracle Database 11G Standard Edition ver. 11.2.0.4 64 bity), bez software update license&support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2. aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu, 4. prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych, - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na System, - dokumentacja użytkowa, 5. świadczenie pomocy na drodze telefonicznej lub e-mailowej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu, 6. konsultacje merytoryczne, 7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania systemowego oraz backup‘owego
Dodano: 2024-06-11 - Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer
Dodano: 2024-06-08 - Świadczenie usług rozwoju, usług serwisu pogwarancyjnego oraz opieki autorskiej dla systemu eDOKweb w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-29 - Rozbudowa środowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
Dodano: 2024-05-16 - Świadczenie usług serwisowych aplikacji HIS Medicus On-line dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego dotyczącego: aplikacji do obsługi dokumentów planistycznych oraz aplikacji do gospodarowania gruntami (...)
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usługi utrzymania stabilności działania systemu Atmosfera przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usługi serwisu (rozbudowa, upgrade, uptade, opieka autorska) Systemu SOZAT z uwzględnieniem prawa opcji na świadczenie usługi serwisu oraz opieki autorskiej systemu Ekopłatnik
Dodano: 2023-12-14 - Opieka serwisowa, nadzór nad prawidłowością działania oprogramowania do systemu informatycznego: System Informacji Przestrzennej (GIS), Warszawska Mapa Bezpieczeństwa.
Dodano: 2023-11-09 - Wsparcie rozszerzone dla SAP-HANA
Dodano: 2023-07-12