Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
- Data zamieszczenia: 2013-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
REGON: 01525966300108 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej i konserwacji systemu Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO (znak sprawy ZP-40/13). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania miastem OTAGO Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o., w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego. W skład systemu OTAGO wchodzą podsystemy: 1) PNIER - naliczanie podatku od nieruchomości , 2) WNIER - windykacja podatku od nieruchomości, 3) OPGRU - naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 4) WOGRU - windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 5) WPBUD - obsługa wpływów budżetowych, 6) NWPOJ - naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych, 7) GEOD - obsługa kartotek geodezyjnych, 8) KASA - obsługa kasy dochodowej i wydatkowej, 9) FKORG - obsługa finansowo-księgowa organu, 10) IWM - automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne, 11) INSO - informator użytkownika systemu, 12) KOS - obsługa kartotek systemu, 13) INFO-PUNKT - punkt informacyjny, 14) ADMIN - administrowanie systemem OTAGO - od dnia 1.11.2013 roku, 15) ODK - obsługa doręczania korespondencji - od dnia 1.01.2014 roku. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license&support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2. zapewnienie zgodności z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów będących przedmiotem działania systemu, 3. prowadzenie dokumentacji zmian w systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych, - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, - dokumentacja użytkowa, 4. świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją w godz. 8.00 - 16.00, 5. konsultacje merytoryczne, 6. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności, 7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy zakres zmówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania RSA Authentication Manager Base
Dodano: 2016-07-06 - zakup usługi Zaawansowanego Wsparcia Produktowego do posiadanego oprogramowania ARIS
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2016-06-17 - Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja, utrzymanie i rozwój portalu Ochotnicy Warszawscy
Dodano: 2016-04-07 - Zakup praw do korzystania z usług asysty technicznej (Software Update License & Support)dla oprogramowania Oracle będącego w posiadaniu zamawiającego w okresie jednego roku, począwszy od dnia 24.04.2016 r
Dodano: 2016-03-11 - Wsparcie i rozwój systemu zarządzania usługami IT w Urzędzie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-02-19 - Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (sprawa nr 1/ZP/16)
Dodano: 2016-01-12 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2015-12-16 - Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI-32 sztuki w okresie od 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-04