Przetargi.pl
Usługa asysty technicznej i konserwacji systemu Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO (znak sprawy ZP-40/13).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa asysty technicznej i konserwacji systemu Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO (znak sprawy ZP-40/13).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania miastem OTAGO Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o., w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego. W skład systemu OTAGO wchodzą podsystemy: 1) PNIER - naliczanie podatku od nieruchomości , 2) WNIER - windykacja podatku od nieruchomości, 3) OPGRU - naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 4) WOGRU - windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 5) WPBUD - obsługa wpływów budżetowych, 6) NWPOJ - naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych, 7) GEOD - obsługa kartotek geodezyjnych, 8) KASA - obsługa kasy dochodowej i wydatkowej, 9) FKORG - obsługa finansowo-księgowa organu, 10) IWM - automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne, 11) INSO - informator użytkownika systemu, 12) KOS - obsługa kartotek systemu, 13) INFO-PUNKT - punkt informacyjny, 14) ADMIN - administrowanie systemem OTAGO - od dnia 1.11.2013 roku, 15) ODK - obsługa doręczania korespondencji - od dnia 1.01.2014 roku. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license&support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2. zapewnienie zgodności z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów będących przedmiotem działania systemu, 3. prowadzenie dokumentacji zmian w systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: - opis struktur i obiektów bazy danych, - wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, - dokumentacja użytkowa, 4. świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją w godz. 8.00 - 16.00, 5. konsultacje merytoryczne, 6. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności, 7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy zakres zmówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach