Przetargi.pl
Usługa - utrzymanie terenów zielonych wraz z zapewnieniem drożności chodników, ulic i placów Przedzamcza, tarasów, fos zamku na terenie Zespołu Zamkowego w Malbork - znak sprawy: Zp 10/2009.

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury. Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa - utrzymanie terenów zielonych wraz z zapewnieniem drożności chodników, ulic i placów Przedzamcza, tarasów, fos zamku na terenie Zespołu Zamkowego w Malbork - znak sprawy: Zp 10/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych wraz z zapewnieniem drożności (w okresie jesienno-zimowym) chodników, ulic i placów Przedzamcza, tarasów, fos zamku na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku. Ogólną powierzchnię terenów zieleni oraz obszarów komunikacyjnych Przedzamcza MZM przedstawiają dwa załączniki do SIWZ: nr 1 w formie graficznej i nr 2. Zakres przewidzianych prac obejmuje; - pielęgnacja intensywna - dziewiętnastokrotne koszenie - powierzchnia 0,4190 ha (zał. graficzny nr 1) - teren trawników Przedzamcza (przed frontem Zamku i w rejonie Domu Steinbrechta - zał. graficzny nr 1). Koszenie, rekultywacja trawników i pielęgnacja drzew. Ponieważ teren ten jest reprezentacyjny dla MZM, należy przewidzieć możliwość zwiększenia intensywności pielęgnacji tego terenu, kosztem pielęgnacji pozostałych terenów zespołu zamkowego,. Częstotliwość: kwiecień x1; maj i czerwiec x4; lipiec, sierpień i wrzesień x3; październik x1. - pielęgnacja średnio-intensywna - czternastokrotne koszenie - powierzchna 5,4946 ha (zał. graficzny nr 1) - fosy zewnętrzne Zamku Wysokiego i Zamku Średniego, skarpy, teren na zachód od kościoła św. Wawrzyńca (wyjąwszy obszar pomiędzy kościołem i kanałem Młynówki), Przedzamcze; trawniki przy ul. Starościńskiej i parkingu przy ul. Piastowskiej wraz ze skarpami. Częstotliwość: kwiecień x1; maj i czerwiec x3; lipiec, sierpień i wrzesień x2; październik x1. - pielęgnacja mało intensywna - siedmiokrotne koszenie - powierzchnia 5,1740 ha (zał. graficzny nr 1) - skarpy, Wały Plauena, tereny nad Młynówką, pozostała część Przedzamcza. Częstotliwość: kwiecień-październik x1 na m-c. - całoroczne utrzymanie chodników, ulic i placów - powierzchnia 1,8355 ha (zał. nr 2 zestawienie powierzchni terenów) w tym odchwaszczanie, usuwanie liści, utrzymanie porządku (zamiatanie) chodników, ulic i placów, odśnieżanie z wywożeniem śniegu, posypywanie piaskiem bez domieszek chemicznych oblodzonych nawierzchni. Dla zamknięcia przedmiotu zamówienia w części dot. utrzymanie (całoroczna pielęgnacja) terenów zielonych i jesienno-zimowego utrzymania chodników, ulic i placów, Zamawiający podaje informacje uzupełniające o ilościach; - drzew do pielęgnacji i cięć fitosanitarnych 220 szt., - krzewów żywopłotowych liściastych 570,00 mb, - bluszczy na ścianach 60,00 m?, - dachów - m? 1.022,34 odchwaszczania - wg potrzeb, - powierzchni murów - m? 3,826,50 odchwaszczania - wg potrzeb. Odbiory prac będą odbywać się w okresach miesięcznych. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru prac. Oferta winna zawierać harmonogram rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym z podziałem na okresy roczne, dla ukazania czasokresu zimowego utrzymania ulic, chodników i placów oraz pielęgnacji terenów zielonych. Od przyszłego Wykonawcy, Zamawiający oczekuje ramowego opisu planowanych prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - utrzymanie zieleni MZM.Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę na terenie obiektu zabytkowego odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż brutto 400.000 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych); b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika prac i brygadzistę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, c) zapewni do realizacji niniejszego zamówienia sprzęt pozwalający na wykonanie usługi-przedmiotu zamówienia. Należy podać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia, urządzenia i sprzęt, jakim dysponuje Wykonawca. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 1.5. wniosą wadium; 1.6. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności Wykonawcy w czasie trwania umowy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Każdy z nich musi spełniać warunek wymieniony w pkt. 5.1.4, pozostałe warunki muszą spełniać razem lub jeden z nich. Ponadto każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.1; 6.1.2: 6.1.3 SIWZ, a razem muszą załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punktach: 6.1.4; 6.1.5; 6.1.6; 6.1.8 SIWZ. Ponadto ww Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 1.4.wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2.a) SIWZ. Wykaz powinien zawierać: przedmiot/zakres usług/i, wartość, daty, miejsca wykonania oraz nazwę odbiorców - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np. referencje (zawierające ww dane, podpisane przez Odbiorców) potwierdzające, że wymieniane usługi zostały wykonane należycie; 1.5. wykaz-informację o kierowniku prac i brygadziście, zgodnie z pkt. 5.1.2.b) SIWZ. Do wykazu należy dołączyć informacje temat ich kwalifikacji zawodowych. 1.6. wykaz sprzętu zgodnie z pkt. 5.1.2.c) SIWZ. 1.7. pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 1.8. potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia: 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 3. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach