Przetargi.pl
Usługa : Część 1) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy sieci wodociągowej w miejscowości Pustków- Osiedle , Część 2) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy stacji uzdatniania wody w Brzeźnicy, w ramach zadania : Rewitalizacja obszaru poprzemysłowego w Pustkowie- Osiedlu.

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803339, 6803310 , fax. 014 6803336
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803339, 6803310, fax. 014 6803336
    REGON: 00000851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa : Część 1) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy sieci wodociągowej w miejscowości Pustków- Osiedle , Część 2) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy stacji uzdatniania wody w Brzeźnicy, w ramach zadania : Rewitalizacja obszaru poprzemysłowego w Pustkowie- Osiedlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej pn. - Część 1) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy sieci wodociągowej w miejscowości Pustków- Osiedle , Część 2) : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy stacji uzdatniania wody w Brzeźnicy, w ramach zadania : Rewitalizacja obszaru poprzemysłowego w Pustkowie- Osiedlu. Opisem przedmiotu zamówienia jest : KONCEPCJA ROZBUDOWY STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI BRZEŹNICA ORAZ ZAOPATRZENIE MIEJSCOWOŚCI PUSTKÓW OSIEDLE W WODĘ ZE SUW W BRZEŹNICY opracowana przez mgr inż. Jana Koń - uprawnienia PDK/0116/POOS/08, oraz mapy sytuacyjne stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje ( dotyczy Części 1 i Części 2 ): 1) Uzyskanie map do celów projektowych w skali 1: 1 000 2) Wykonanie badań geotechnicznych . 3) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego . 4) Złożenie wniosku o wydanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę 5) Opracowanie projektu budowlanego. Kompletny projekt budowlany musi być opracowany wg obowiązujących przepisów, umożliwiający kompleksową realizację inwestycji, zawierający m.in. komplet niezbędnych opinii i uzgodnień oraz decyzji, umowy cywilno-prawne, umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,(DZ.U. Nr 202, poz. 2072); Projekt budowlany winien posiadać komplet opinii i uzgodnień wynikających z decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz przepisów, norm, kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, a także winien być zaopatrzony w wykaz opracowań i pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami, i że został wydany w stanie kompletnym ze względu na cel oznaczony umowy; 6) Opracowanie projektu wykonawczego. Projekt wykonawczy winien uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz musi być opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072). Projekt należy wykonać w ilości 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna. Wykonawca winien również wykonać : -wszelkie projekty techniczne , które są konieczne do prowadzenia robót przygotowawczych związanych z realizacją inwestycji a w szczególności projekty niezbędnych przekładek lub przebudów instalacji dla obiektów kolidujących z inwestycją , - inne nie wymienione powyżej prace związane z projektowaniem a niezbędne dla prawidłowego wykonania inwestycji, odbioru i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. - wszelkie prace niezbędne do zrealizowania prac projektowych przedmiotowej inwestycji, również te , których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji inwestycji. Projekt powinien uwzględniać współczesne rozwiązania techniczne stosowane w tej dziedzinie. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany ponadto do: a) uzyskania w niezbędnym zakresie i na swój koszt - badań, opinii, uzgodnień, ekspertyz, innych projektów (w miarę wystąpienia takiej potrzeby np. sieci i przyłączy elektroenergetycznych) i wszelkich pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (m.in. uzgodnień z zarządcami dróg, właścicielami lub zarządcami infrastruktury podziemnej), b) uzyskania od właścicieli nieruchomości umów cywilno prawnych o: - zgodzie na przebieg rurociągów przez ich posesje, - zgodzie na wejście w teren . Treść umów cywilno prawnych należy uzgodnić z Zamawiającym. Oświadczenie (umowy cywilno prawne) o którym mowa powyżej stanowi wymóg zgody na wejście w teren w rozumieniu art.47 ustawy prawo budowlane; c) uzyskania map sytuacyjno-wysokościowych do celów opiniodawczych; d) uzyskania mapy wraz z aktualizacją podkładów geodezyjnych sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w niezbędnym zakresie; e) uzyskania aktualnych wyrysów z mapy ewidencji gruntów oraz wypisów z rejestrów gruntów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i pozwolenia na budowę, oraz decyzji środowiskowej; f) uzyskania kompletnych materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz prawomocnej decyzji; g) uzyskania warunków technicznych zasilania energetycznego, przejścia pod drogami, rowami, ciekami wodnymi i innymi przeszkodami terenowymi, niezbędne do kompletu dokumentacji; h) kompletny wniosek (z niezbędnymi załącznikami) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, raport oddziaływania na środowisko wymagany prawem polskim - o ile jest wymagany, oraz uzyskanie prawomocnej decyzji; i) kartę informacyjną przedsięwzięcia, oraz raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (o ile będzie wymagany) j) operat wodno-prawny w niezbędnym zakresie wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego, (jeśli wymagane); k) dostarczenie Zamawiającemu wykazu opracowań wraz z oświadczeniem o kompletności dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma ona służyć, oraz jej zgodności z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa; 7) Do obowiązków Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia procedury przetargowej należy złożenie projektu z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do właściwego organu administracji na podstawie stosownego upoważnienia. Pokrycie kosztów niezbędnych uzgodnień tj. wykonania niezbędnych map, wypisów z rejestru gruntów, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy do Wykonawcy. Wykonawca opracuje projekty wykonawcze obejmujące: wszystkie konieczne branże obejmujące wymagane szczegóły w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania dokumentów dla sporządzenia oferty przez przyszłego wykonawcę robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w par. 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072) w ilości po 5 egz. + wersja elektroniczna 8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem jw. - 4 egzemplarze + wersja elektroniczna 9) Kosztorysy inwestorskie - dla wszystkich robót z podziałem na branże i obiekty opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389) wraz z zestawieniem zbiorczym tych kosztorysów - po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna. 10) Przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w par. 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego w ilości po 2 egz. + wersja elektroniczna. Szczegółowe przedmiary robót z podziałem na branże i obiekty - opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. 11) Wersję elektroniczną projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami i przedmiarami robót, informację bioz /w formacie zaimportowanym do plików PDF oraz w formacie w jakim były one tworzone roboczo/. 12) Informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /BIOZ/ + wersja elektroniczna. Informację BIOZ należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Projekt powinien uwzględniać współczesne rozwiązania techniczne stosowane w tej dziedzinie. 13) Termin realizacji zamówienia: określa ostateczny czas złożenia przez Wykonawcę kompletu dokumentacji projektowej do właściwego organu administracyjnego (na podstawie upoważnienia Zamawiającego) z wnioskiem o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę (potwierdzoną kopię wniosku należy przekazać Zamawiającemu) oraz przekazania Zamawiającemu pozostałych 2 egz. dokumentacji wykonawczej wraz z kosztorysami, przedmiarami, planem BIOZ, STWiOR, wersjami elektronicznymi itp. , 14) Opisywany przedmiot zamówienia - dokumentacja projektowa musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych ( w szczególności art.29,30 i 31),oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy - tak, aby na jej podstawie zamawiający - Gmina Dębica mógł przeprowadzić wymagany przepisami prawa (ustawa Pzp) przetarg nieograniczony na roboty budowlane. Szczegółowe warunki zgodności przedmiotu zamówienia z ustawą Pzp zawarte są w wzorze umowy § 1 - Zakres zamówienia ppkt.14. 15) Wszystkie rozwiązania muszą być uzgodnione z Inwestorem przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. a) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym i przedkładania materiałów cząstkowych przy składaniu wniosku do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. a) Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. b) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu i sposobu przeprowadzenia wizji lokalnej jest: Pan mgr inż. Jacek Drobot - Zastępca Naczelnika Wydziału Infrastruktury Technicznej Inwestycji i Remontów w Urzędzie Gminy w Dębicy i Pan mgr inż. Sławomir Czuba Podinspektor ds. realizacji inwestycji wodno-kanalizacyjnych w Wydziale Infrastruktury Technicznej Inwestycji i Remontów w Urzędzie Gminy w Dębicy. 16) Nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Opis warunku dla Części 1 zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał należycie minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dokumentacje projektowe sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi projektowej o wartości min. 6 000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie , b) Opis warunku dla Części 2 zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał należycie minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dokumentacje projektowe stacji uzdatniania wody, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi projektowej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku złożenia oferty na część 1 i część 2 zamówienia Wykonawca winien spełniać dwa opisanej powyżej warunki. c) Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . d) wykonawca musi wykazać, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności: - minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ, - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- Załącznik nr 3 do SIWZ, - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), -Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych , - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ 4) Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Pzp.- Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, metodą: spełnia - nie spełnia Treść złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów winna jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Pzp Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- zgodnie z warunkiem opisanym w SIWZ ust.4 pkt 2) litera a) i b) - (Załącznik nr 3 do SIWZ) 5.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ , 5.5. a) - jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.5.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych , - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.) 5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach