Przetargi.pl
Ubezpieczenia komunikacyjne w Zakładzie Miejskiej Komunikacji Samochodowej 38-200 Jasło ul. Piotra Skargi 84.

Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Piotra Skargi 84
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4464873 w. 42 , fax. 013 4481983
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej
    ul. Piotra Skargi 84 84
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4464873 w. 42, fax. 013 4481983
    REGON: 37000539600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia komunikacyjne w Zakładzie Miejskiej Komunikacji Samochodowej 38-200 Jasło ul. Piotra Skargi 84.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące rodzaje ubezpieczeń:1.ubezpieczenia komunikacyjne OC,AC,NW autobusów i innych pojazdów (zakres określono w zał.nr3) 2.ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem,dewastacji i rabunku gotówki i innych wartości pieniężnych oraz przedmiotów materialnych (zał.nr4) 3.ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów (zał.nr2) 4.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności / deliktowe/ (zał.nr5) 5.ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt. 3 ustawy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku określonym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną stawkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. akceptują warunki umowy jaka zostanie zawarta po rozstrzygnięciu postępowania (wzór umowy stanowi zał. nr 7). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia ). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze w/w warunki Wykonawca spełnił. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z pkt. X i zawierać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. VI niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje szczegółowe warunki zamówienia określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji ), w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z odpowiednim pełnomocnictwem ( dotyczy w szczególności spółek cywilnych, umowy konsorcjum itp.) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć na załączniku nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach