Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 86-105 Świecie, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 33 15 965 , fax. 052 33 33 305
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
86-105 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 33 15 965, fax. 052 33 33 305
REGON: 09007727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-swiecie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Świecie, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Świeciu - uczestników realizowanego w okresie od 2012r do 2013r. Projektu Program Aktywizacji i Wsparcia w gminie Świecie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a.przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu w latach 2012-2013 zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu b. realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c. koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d. bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e. prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f. zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Świeciu, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2013, g. w przypadku realizacji szkoleń poza Świeciem Wykonawca zapewni transport, tam i powrót, dla uczestników Projektu do miejsca szkoleń; obowiązek zapewnienia transportu (tam i powrót ) dotyczy także wycieczek organizowanych w ramach Projektu, h.zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 1 sztuki, laptopy - minimum 20 sztuk, i. zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2013, j.zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek , wody, cukru, mleka i cytryny; zaś w obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6 -godzinnymi oraz wycieczek, k.zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu w okresie 2012-2013, l. wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, m. zwrot uczestnikom Projektu spoza Świecia kosztów dojazdu na zajęcia w ramach Projektu, n. zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć lub wycieczek w Projekcie, o. stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl Poniżej - Wykaz warsztatów, zajęć z ilością godzin, terminami Rok 2012 1. 30 godzin Szkoły Rodzica dla 8 UP ,zajęcia 5x6 godzin Jeden z tematów powinien zostać zorganizowany w formie 1- dniowej wycieczki dla uczestniczek wraz z dziećmi. Zakres szkolenia obejmuje: Poznanie zasad komunikacji z dziećmi, rozwiązywania problemów wychowawczych oraz motywowania i pobudzania aspiracji edukacyjnych dziecka; odkrywanie mocnych stron dziecka - przewidywany termin realizacji sierpień-wrzesień 2012 2. 10 godzin Warsztatów ABC zdrowego żywienia dla 8 UP,zajęcia 2 x 5 godzin Zakres szkolenia obejmuje: spotkanie z dietetykiem oraz warsztaty gotowania - przewidywany termin realizacji wrzesień 2012 3. 30 godzin Grupy wsparcia dla 8 UP,10 x 3h - przewidywany termin realizacji maj-grudzień 2012 4. 12 godzin Warsztatów wizażu i autoprezentacji dla 8 UP,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Kształtowanie wizerunku zewnętrznego, eksponowanie swoich zalet, dobór stroju do sylwetki i okoliczności.- przewidywany termin realizacji sierpień 2012 5. 12 godzin Warsztatów z doradcą zawodowym, w tym indywidualne konsultacje dla 8 UP,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Poruszanie się po rynku pracy, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, Internet elementem aktywnego poszukiwania pracy.- przewidywany termin realizacji maj-czerwiec 2012 6. 36 godzin Warsztatów aktywizacyjnych z psychologiem dla 15 UP,9 x 4 godziny Zakres szkolenia obejmuje: Wizerunek osoby niepełnosprawnej, samoocena, umiejętność budowania relacji interpersonalnych w środowisku ludzi zdrowych- przewidywany termin realizacji maj-czerwiec 2012 7. 18 godzin Warsztatów z seksualności osób z zaburzeniami psychicznymi z seksuologiem dla 15 UP,6 x 3 godziny- przewidywany termin realizacji maj-lipiec 2012 8. 1-dniowy wyjazd na warsztaty hipoterapii z wyżywieniem dla 15 UP- przewidywany termin realizacji lipiec-sierpień 2012 9. 12 godzin Warsztatów z doradcą zawodowym, w tym indywidualne konsultacje,4 x 3 godziny - przewidywany termin realizacji maj-czerwiec 2012 10. Usługa Asystenta Rodziny dla 21 rodzin,12 godzin/m-c dla 1 rodziny, czas trwania 8 miesięcy w minimum 3 asystentów - przewidywany termin realizacji maj-grudzień 2012 11. 24 godziny Warsztatów kompetencji społecznych dla 66 UP w podziale na 4 grupy,4 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Nabycie umiejętności psychospołecznych, komunikacyjnych, organizacyjnych, rozwiązywania konfliktów, zarządzania stresem, kreowania własnego wizerunku- przewidywany termin realizacji maj-lipiec 2012 12. 18 godzin Warsztatów z doradztwa zawodowego dla 66 UP w podziale na 4 grupy,3x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Poruszanie się po rynku pracy, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, Internet elementem aktywnego poszukiwania pracy- przewidywany termin realizacji maj-czerwiec 2012 13. Sfinansowanie zajęć szkolnych, wyprawki i dojazdów dla 5 UP 14. 36 godzin Kursu komputerowego dla 43 UP w podziale na 3 grupy,6 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Przygotowanie dotyczące programów pomocnych przy tworzeniu aplikacji do pracy,CV, list motywacyjny, wyszukiwanie ofert pracy w Internecie - przewidywany termin realizacji sierpień-październik 2012 15. 12 godzin Warsztatów zarządzania budżetem domowym dla 43 UP w podziale na 3 grupy,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Planowanie i gospodarowanie budżetem rodziny, racjonalizacja wydatków oraz zarządzanie budżetem domowym poprzez właściwy podział obowiązków.- przewidywany termin realizacji październik-listopad 2012 Rok 2013 1. 30 godzin Szkoły Rodzica dla 8 UP,zajęcia 5x6 godzin Jeden z tematów powinien zostać zorganizowany w formie 1- dniowej wycieczki dla uczestniczek wraz z dziećmi. Zakres szkolenia obejmuje: Poznanie zasad komunikacji z dziećmi, rozwiązywania problemów wychowawczych oraz motywowania i pobudzania aspiracji edukacyjnych dziecka; odkrywanie mocnych stron dziecka- przewidywany termin realizacji sierpień - wrzesień 2013 2. 10 godzin Warsztatów ABC zdrowego żywienia dla 8 UP ,zajęcia 2 x 5 godzin Zakres szkolenia obejmuje: spotkanie z dietetykiem oraz warsztaty gotowania- przewidywany termin realizacji sierpień - wrzesień 2013 3. 42 godziny Grupy wsparcia dla 8 UP,14 x 3h- przewidywany termin realizacji marzec-grudzień 2013 4. 12 godzin Warsztatów wizażu i autoprezentacji dla 8 UP,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Kształtowanie wizerunku zewnętrznego, eksponowanie swoich zalet, dobór stroju do sylwetki i okoliczności. - przewidywany termin realizacji sierpień 2013 5. 12 godzin Warsztatów z doradcą zawodowym, w tym indywidualne konsultacje dla 8 UP,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Poruszanie się po rynku pracy, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, Internet elementem aktywnego poszukiwania pracy-- przewidywany termin realizacji marzec-kwiecień 2013 6. 36 godzin Warsztatów aktywizacyjnych z psychologiem dla 15 UP,9 x 4 godziny Zakres szkolenia obejmuje: Wizerunek osoby niepełnosprawnej, samoocena, umiejętność budowania relacji interpersonalnych w środowisku ludzi zdrowych - przewidywany termin realizacji marzec-kwiecień 2013 7. 18 godzin Warsztatów z seksualności osób z zaburzeniami psychicznymi z seksuologiem dla 15 UP,6 x 3 godziny - przewidywany termin realizacji marzec-maj 2013 8. 1-dniowy wyjazd na warsztaty hipoterapii z wyżywieniem dla 15 UP- przewidywany termin realizacji czerwiec-lipiec 2013 9. 12 godzin Warsztatów z doradcą zawodowym, w tym indywidualne konsultacje,4 x 3 godziny- przewidywany termin realizacji marzec-kwiecień 2012 10. Usługa Asystenta Rodziny dla 20 rodzin,12 godzin/m-c dla 1 rodziny, czas trwania 10 miesięcy - minimum 3 asystentów - przewidywany termin realizacji marzec-grudzień 2013 11. 24 godziny Warsztatów kompetencji społecznych dla 72 UP w podziale na 4 grupy,4 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Nabycie umiejętności psychospołecznych, komunikacyjnych, organizacyjnych, rozwiązywania konfliktów, zarządzania stresem, kreowania własnego wizerunku.- przewidywany termin realizacji marzec-maj 2013 12. 18 godzin Warsztatów z doradztwa zawodowego dla 72 UP w podziale na 4 grupy,3x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Poruszanie się po rynku pracy, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, Internet elementem aktywnego poszukiwania pracy.- przewidywany termin realizacji marzec-kwiecień 2013 13. Sfinansowanie zajęć szkolnych, wyprawki i dojazdów dla 10 UP 14. 36 godzin Kursu komputerowego dla 55 UP w podziale na 3 grupy,6 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Przygotowanie dotyczące programów pomocnych przy tworzeniu aplikacji do pracy,CV, list motywacyjny, wyszukiwanie ofert pracy w Internecie - przewidywany termin realizacji sierpień-październik 2013 15. 12 godzin Warsztatów zarządzania budżetem domowym dla 55 UP w podziale na 3 grupy,2 x 6 godzin Zakres szkolenia obejmuje: Planowanie i gospodarowanie budżetem rodziny, racjonalizacja wydatków oraz zarządzanie budżetem domowym poprzez właściwy podział obowiązków - przewidywany termin realizacji październik- listopad 2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego numer rachunku 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z DOPISKIEM Ośrodek Pomocy Społecznej . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za zapłacone w dniu zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opis sposobu realizacji usługi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-swiecie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18