Przetargi.pl
Usłua dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z jej utrzymaniem na ul. Świętojańskiej w Gdyni, w sezonach świąteczno-noworocznych

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24
    81364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usłua dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z jej utrzymaniem na ul. Świętojańskiej w Gdyni, w sezonach świąteczno-noworocznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z jej utrzymaniem na ul. Świętojańskiej w Gdyni, w sezonach świąteczno-noworocznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonawca sprawdzi stan techniczny 182 ozdób typu „Choinka-Żaglówka” i zgłosi ewentualne uszkodzenia do naprawy gwarancyjnej firmie Zakład Usług Inżynierii Ruchu, Krystyna Hinca (ZUIR) do 25.10.2017r., powiadamiając o ich stanie Zamawiającego. Brak zgłoszenia uszkodzeń do tego terminu jest jednoznaczny z przejęciem sprawnych elementów iluminacji. Wykonawca odbierze materiały ze składu firmy ZUIR w Gdyni. Wykonawca rozmieści na okres ekspozycji 168 szt. ozdób na słupach trakcyjno-oświetleniowych, przy ul. Świętojańskiej, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Schemat strojenia został zamieszczony w Załączniku A do SIWZ. Montaż elementów ozdobnych możliwy w terminie od 10 listopada do 4 grudnia, w każdym roku obowiązywania umowy. Termin uruchomienia iluminacji świetlnych zostanie każdorazowo dookreślony w terminie do 3 grudnia (przewidywany termin włączenia iluminacji: 6 grudzień). Wykonawca utrzyma w sprawności min. 98% eksponowanych ozdób, w okresie od zawieszenia do dnia wyłączenia iluminacji. Wyłączenie iluminacji nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, lecz nie później niż 2 lutego każdego roku obowiązywania umowy. Wykonawca zdemontuje iluminację w ciągu 7 dni od jej wyłączenia. Wykonawca przechowa wszystkie elementy typu „Choinka Żaglówka” przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem okresu ich ekspozycji. Po ekspozycji 2019/2020, Wykonawca przechowa i przekaże ww. ozdoby Zamawiającemu na jego żądanie, jednak nie później niż 20 listopada 2020 roku. Wszystkie przekazywane ozdoby muszą być w pełni sprawne. b) Wykonawca ustroi drzewa przy ul. Świętojańskiej za pomocą identycznie świecących 35.000 punktów świetlnych LED na ozdobach typu „Wiszące Sznury Świetlne”, przeznaczonych do zastosowań zewnętrznych, o świetle niebieskim z co 5 diodą migającą i o świetle białym w zimnej barwie z co 5 diodą migającą w proporcji ilości sznurów 50/50% z materiału własnego Wykonawcy. Wykonawca rozmieści, w sposób zaakceptowany przez Plastyka Miasta „Wiszące Sznury Świetlne”, na tzw. „okrętkę” na drzewkach wskazanych przez Zamawiającego przy ulicy Świętojańskiej (w ilościach zależnych od wielkości korony drzewa), według schematu strojenia zamieszczonego w Załączniku A do SIWZ. Sznury muszą oplatać wszystkie korony drzewek „na okrętkę” w tę samą stronę. Montaż i demontaż elementów iluminacji w koronach drzew winien odbywać się w ten sposób, aby nie doprowadzić do uszkodzeń lub łamania gałęzi. Liczba ozdób przypadających na jedno drzewko zależy od wielkości korony drzewa. Ponadto Wykonawca wykona odpowiednie połączenia zasilające i kablowe. Do wykorzystania, jako nośniki sieci zasilającej system stalowych linek przewieszonych pomiędzy słupami trakcyjno-oświetleniowymi i gniazda zasilające na tych słupach. Montaż elementów ozdobnych możliwy w terminie od 10 listopada do 4 grudnia, w każdym roku obowiązywania umowy. Termin uruchomienia iluminacji świetlnych zostanie każdorazowo dookreślony w terminie do 3 grudnia (przewidywany termin włączenia iluminacji: 6 grudzień). Wykonawca utrzyma w sprawności min. 98% eksponowanych ozdób, w okresie od zawieszenia do dnia wyłączenia iluminacji. Wyłączenie iluminacji nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, lecz nie później niż 2 lutego każdego roku obowiązywania umowy. Wykonawca zdemontuje iluminację w ciągu 7 dni od jej wyłączenia. Maksymalna łączna moc wszystkich przyłączanych sznurów 10,5 kW. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środka transportu w granicach administracyjnych miasta w celu przewiezienia nowych i odtwarzanych materiałów do montażu i demontażu oraz do utrzymania ciągłości działania zainstalowanej przez niego iluminacji. 4. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, m. in. podnośnikiem samochodowym z tzw. koszem, magazynem do przechowywania elementów iluminacji oraz całodobowym pogotowiem alarmowym do przyjmowania zgłoszeń o awariach iluminacji i usunięcia tych awarii w terminach wymaganych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie ponosił koszty wynikające z realizacji zamówienia, a szczególności koszty zajęcia pasa drogowego, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, dopuszczenia do prac na sieciach oświetleniowych od eksploatatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach