Przetargi.pl
Urządzenie i oznakowanie trasy rowerowej nad Jeziorem Lidzbarskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 961 505 , fax. 236 962 107
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 961 505, fax. 236 962 107
    REGON: 13037794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie i oznakowanie trasy rowerowej nad Jeziorem Lidzbarskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Urządzenie i oznakowanie trasy rowerowej nad Jeziorem Lidzbarskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. 2.Przedmiotem inwestycji jest obiekt rekreacyjny – kierunkowa ścieżka rowerowa wraz z małą architekturą (wiata ze stojakiem na rowery, ławki, stoły) lokalizowaną w miejscach cennych przyrodniczo, służąca rekreacji rodzinnej na szlaku o zróżnicowanej wysokościowo i w planie trasie. Ścieżka typu singletrack jest naturalną trasą rowerową biegnącą po terenie płaskim oraz częściowo skarpach o niewielkim nachyleniu, wykorzystującą walory nachylenia do napędzania i nauki obycia ze sprzętem podczas jazdy na rowerze. Jednocześnie rozdziela ruch turystyczny pieszy od rowerowego. Do zamknięcia pętli, wykorzystane zostaną odcinki istniejących utwardzonych ścieżek rowerowych oraz zostanie oznakowany odcinek przeznaczony dla ruchu rowerowego prowadzony po istniejących drogach gminnych. 3.Projektowany obiekt – naturalna kręta ścieżka rowerowa poprowadzona przez tereny zadrzewione to konstrukcja ziemna profilowana, zróżnicowana wysokościowo i w planie o średnim spadku nachylenia ok 57%, szerokości ok. 1,3m i długości ok 8.480mb. Trasę podzielono na odcinki. Trasa na całej długości jednoznacznie oznakowana oraz wyposażona w szykany uniemożliwiające gwałtowne wtargnięcie na drogę leśną lub szlak pieszy. 4. Inwestycja obejmuje fragmenty działek o nr ewidencyjnych 197/1 , 3090, 3091, 3092, 4313, 4238, 3237/5, 3236/1, 3235/1, 3234/1 obręb Klonowo, 3088/1, 388/2, 3089 obręb Lidzbark. Teren przeznaczony pod inwestycję to tereny Leśnictwa Klonowo, Nadleśnictwa Lidzbark, Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie. Teren charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem wysokościowym, skarpy wysokości ok. 30m poprzecinane są licznymi jarami i wąwozami. Dominuje roślinność wysoka, las sosnowy i brzozowy. 5.Powierzchnia terenu objętego inwestycją – 31.800 m2 (pas roboczy szer. 4m) Powierzchnia całkowita ścieżki typu ‘singletrack’ – 15.900 m2 (pas szer. 2m) Długość ścieżki typu ‘singletrack’ – 8.480 mb Szerokość ścieżki typu ‘singletrack’ – 1,3 m Powierzchnia trakcyjna ścieżki typu ‘singletrack’ – 9.540 m2 Powierzchnia tradycyjna ścieżki z kostki betonowej – 960 m2 6.Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Działania: Dziedzictwo naturalne Poddziałanie: Efektywne wykorzystanie zasobów 7.Opis zamówienia w kolejności technologicznej wykonania oraz ilości i specyfikacji robót budowlanych jak i również opis obiektów rekreacyjnych przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8. UWAGA! Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonanywaniu zamówienia zatrudniona była min. 1 osoba bezrobotna w wymiarze pełnego etatu. Osoba winny być zatrudniona na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j.t. z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy,nr sprawy: BiGK.271.1.13.2017”. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty). 7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna 2. pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do nieniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach