Przetargi.pl
Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 897642002 , fax. +48 897642002
  • Data zamieszczenia: 2023-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
    Dąbrowa 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 897642002, fax. +48 897642002
    REGON: 510750580
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa DP 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m”Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W ramach przebudowy wykonana zostanie nowa jezdnia o szerokości 5,50 m.Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria ruchu – KR3, nacisk osi – 115 kN/oś, przekrój drogi – 1/2, szerokość pasa ruchu – 2,75 m, szerokość jezdni – 5,50 m, szerokość poboczy – 0,75 m.W ramach niniejszego zamierzenia należy wykonać:1. Oznakowanie robót2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni6. Rozbiórkę przepustów7. Zabezpieczenie istniejących sieci urządzeń podziemnych rurami osłonowym.8. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi9. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego10. Poszerzenie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni11. Montaż krawężników i oporników betonowych12. Podbudowę pod nawierzchnię jezdni i zjazdów13. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów14. Pobocza z kruszywa niezwiązanego15. Oznakowanie poziome i pionoweWykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami„Remont DP 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N o długości 3600 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria ruchu – KR1, nacisk osi – 80 kN/oś, przekrój drogi – 1/2, szerokość jezdni – zmienna, szerokość poboczy – 0,75 m.W ramach niniejszego remontu należy wykonać:1. Oznakowanie robót2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni6. Rozbiórkę przepustów7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego11. Oznakowanie pionoweWykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanychtablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.„Remont DP 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki o długości 850 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria ruchu – KR1, nacisk osi – 80 kN/oś, przekrój drogi – 1/2, szerokość jezdni – zmienna, szerokość poboczy – 0,75 m.W ramach niniejszego remontu należy wykonać:1. Oznakowanie robót2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni6. Rozbiórkę przepustów7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego11. Oznakowanie pionoweWykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanychtablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.„Remont DP 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie o długości 1360 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria ruchu – KR1, nacisk osi – 80 kN/oś, przekrój drogi – 1/2, szerokość jezdni – zmienna, szerokość poboczy – 0,75 m.W ramach niniejszego remontu należy wykonać:12. Oznakowanie robót13. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego14. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego15. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi16. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni17. Rozbiórkę przepustów18. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi19. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego20. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów21. Pobocza z kruszywa niezwiązanego22. Oznakowanie pionoweWykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanychtablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.„Remont DP 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku o długości 175 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria ruchu – KR1, nacisk osi – 80 kN/oś, przekrój drogi – 1/2, szerokość jezdni – zmienna, szerokość poboczy – 0,75 m.W ramach niniejszego remontu należy wykonać:1. Oznakowanie robót2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni6. Rozbiórkę przepustów7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego11. Oznakowanie pionoweWykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanychtablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach