Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
ul. Żołnierska 18 18
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
REGON: 00029558000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie do hydrochirurgicznego oczyszczania ran - 1 zestaw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy: - dostawy urządzenia medycznego do hydrochirurgicznego cięcia z jednoczesnym oczyszczaniem - odsysaniem tkanki - 1 kompletny zestaw (w skład zestawu wchodzi urządzenie sterujące, konsola, przełącznik nożny, kabel zasilający) oraz elementów zużywalnych - końcówki robocze - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331621004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ m.in. obrót handlowy produktami, urządzeniami medycznymi/ - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (medyczny sprzęt chirurgiczny) z podaniem ich wartości przedmiotu, ( każda nie mniejsza niż 60% wartości ofertowej wykonawcy brutto) , dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy maja być podpisane przez wykazanych odbiorców. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. - Zamawiający wymaga Wykonawców złożenia kopii dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu - Deklaracja CE dla oferowanych produktów medycznych -/odpowiednia klasa produktu IIa zgodnie przepisami ustawowymi obowiązującymi w RP./ kopia oryginału wraz z tłumaczeniem w j. polskim/. - Firmowe Materiały Informacyjne (FMI) - instrukcji obsługi lub folderów reklamowych lub prospektów itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu /podstawowe informacje o oferowanym produkcie potwierdzające wymagane - oferowane parametry techniczne (wg tabel zał. nr 1A) , sposób użycia itp.- ze zdjęciami (w j. polskim). FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, dokumentów i oświadczeń wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa aparatu wraz z wyposażeniem do wykonywania zabiegów witrektomii z fakoemulsyfikacją dla Oddziału Okulistycznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę gamma kamery na wyposażenie Bloku Operacyjnego
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa przystawki do witrektomii tylnej na wyposażenie Oddziału Okulistycznego
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa systemu do płukania śródoperacyjnego. ZP/19/2014
Dodano: 2014-05-14 - Dzierżawa aparatu do witrektomii przedniej i tylnej oraz fakoemulsyfikacji
Dodano: 2014-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę napędu ortopedycznego oraz materaców pneumatycznych. ZP/14/2013
Dodano: 2013-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego - okulistycznego mikroskopu operacyjnego okulistycznego, biometru optycznego, upgradu do Cirrusa 4000
Dodano: 2013-02-08 - dostawa napędu ortopedycznego, młynka kostnego oraz stanowiska do intensywnej terapii nad noworodkiem
Dodano: 2012-01-30 - Dostawa noża harmonicznego i bronchofiberoskopu w ramach Programu Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii DZZ-382-68/09
Dodano: 2009-09-15 - Dostawa noża harmonicznego, respiratora dwustrumieniowego i wideobronchofiberoskopu w ramach Programu Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii DZZ-382-63/09
Dodano: 2009-09-01