Przetargi.pl
Urządzenie centrów miejscowości - Zagroda Ludowa w Lipcach Reymontowskich markowym produktem turystycznym Województwa Łódzkiego

Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 96127 Lipce Reymontowskie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 316 197 , fax. 468 316 268
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
    ul. Reymonta 24
    96127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
    tel. 468 316 197, fax. 468 316 268
    REGON: 75014830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie centrów miejscowości - Zagroda Ludowa w Lipcach Reymontowskich markowym produktem turystycznym Województwa Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu pn. „Urządzenie centrów miejscowości – Zagroda Ludowa w Lipcach Reymontowskich markowym produktem turystycznym Województwa Łódzkiego”. 2. Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację projektu pn. „Urządzenie centrów miejscowości – Zagroda Ludowa w Lipcach Reymontowskich markowym produktem turystycznym Województwa Łódzkiego”, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. 3. Do przedmiotu zamówienia należy: 1) w zakresie przygotowawczym i projektowym: a) Opracowanie dokumentacji projektowej branży architektonicznej, sanitarnej i drogowej (w szczególności projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, informacja BiOZ, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorys inwestorski stanowiący podstawę do określenia wartości zamówienia), b) Sporządzenie projektu zagospodarowania działki na mapie do celów projektowych, c) Sporządzenie specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie wszystkich branż projektu, d) Uzyskanie map do celów projektowych, e) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi z właściwymi organami, f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: - projekt koncepcyjny w wersji elektronicznej i PDF, - projekty branżowe w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej, - specyfikacje , przedmiary i kosztorysy po 2 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, 2) W zakresie wykonawczym: a) wymienić istniejące ogrodzenie na nowe wraz z bramą wjazdową, b) zaadaptować drewnianą „chałupę” na cele turystyczne – malowanie, uszczelnianie drewnianych ścian i stropów, c) położyć chodnik wzdłuż ul. Wiatracznej na długości 180 m, d) wykonać przyłącze kanalizacji sanitarnej prowadzące do „Chałupy” i sanitariatów, e) wykonać wewnętrzne instalacje wod-kan w „chałupie”, f) postawić estradę drewnianą z zadaszeniem i wyposażeniem jej w nagłośnienie, g) zakupić i zamontować kontener sanitarny – obiekt gotowy, h) wykonać klimatyzację dwóch pomieszczeń „chałupy”, i) zakupić wyposażenie „chałupy” – stoły, krzesła, sprzęt gastronomiczny, szafki kuchenne wiszące i stojące, blat roboczy, j) zakupić stoły i ławy ogrodowe, k) zakupić stojaki na rowery, l) zakupić i zamontować kosze na śmieci w terenie, m) wykonać dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszystkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 4. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący integralną część specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dokument pełnomocnictwa – (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictwa albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba , że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich podwykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 3) Dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów , na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art.. 22a p.z.p., do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia , treści z których musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach