Przetargi.pl
Urządzenia medyczne - Optyczny tomograf okulistyczny; Modułowy monitor wieloparametrowy; Medyczny zestaw do kruszenia złogów drogach moczowych; Noworodkowy inkubator zamknięty

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18a 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenia medyczne - Optyczny tomograf okulistyczny; Modułowy monitor wieloparametrowy; Medyczny zestaw do kruszenia złogów drogach moczowych; Noworodkowy inkubator zamknięty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy dostaw: - Zadanie nr 1 - Optyczny tomograf okulistyczny z funkcja HRT, Gdx, OCT - 1 zestaw - Zadanie nr 2 - Modułowy monitor wieloparametrowy ( EKG, saturacja, ciśnienie NIBP, ciśnienie krwawe IBP, temperatura) - 4 szt. - Zadanie nr 3 - Medyczny zestaw do kruszenia złogów drogach moczowych u dzieci - 1 zestaw. - Zadanie nr 4 - Noworodkowy inkubator zamknięty - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ( każda nie mniejsza niż 100 tyś. zł. brutto, dot. zad. nr 1, 2, 3, 4 ), dat wykonania oraz odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (odpowiednio do każdego zadania zad. nr 1 - tomograf okulistyczny; zad. nr 2 - kardiomonitory itp.; zad. nr 3 - urządzenia medyczne ureterorenskopy lub urządzenia medyczne używane w warunkach sal operacyjnych ; zad. nr 4 - inkubatory ) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Listy maja być podpisane innych zamawiających. UWAGA. Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z potwierdzeniami należytego wykonania dostaw należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą Firmowych Materiałów Informacyjnych (FMI) - folderów reklamowych, prospektów ulotek /ze zdjęciami/ itp., w których zawarte będą podstawowe informacje i dane nt. oferowanego produktu tj. parametry techniczne, przeznaczenie itp. FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Materiały informacyjne mają być podpisane przez wykonawcę zgodnie z pkt. VI.G. nw. UWAGA. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia kopii dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu - Deklaracja CE dla oferowanych produktów medycznych - dot. zad. nr 1, 2, 3, 4 ( niemedycznych takich jak np. zestawy PC i urządzenia podobne, współpracujące z medycznymi) zgodnych z przepisami ustawowymi obowiązującymi na terenie RP / kopia oryginału dokumentu wraz z tłumaczeniem w j. polskim/. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania ww warunków przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach