Przetargi.pl
Uruchomienie istniejącego ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Witowie.

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 413514115 , fax. 413514052
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 413514115, fax. 413514052
    REGON: 291010091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie istniejącego ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Witowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest zadanie będzie polegało na wymianie armatury systemu poboru i uzdatniania wody (nieczynnego od 2012 roku) na nowy system w celu ponownego uruchomienia ujęcia wody i stacji uzdatniania wody. W ramach zadania przewidziano wymianę urządzeń technologicznych służących do poboru i uzdatniania wody zlokalizowanych w istniejących studniach głębinowych i budynku stacji uzdatniania. Montaż i uruchomienie w/w urządzeń w Stacji Uzdatniania Wody zgodnie z przewidywanym schematem technologicznym ( dopuszcza się możliwość wyboru przez wykonawcę wielkości innych niż podane na schemacie, wielkość urządzeń może dobierać wykonawca), która spowoduje, że woda pitna spełniać będzie aktualne wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie parametrów wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z wynikami badań laboratoryjnych zgodnych z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie parametrów wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. W chwili obecnej ujęcie wody oraz stacja uzdatniania nie są eksploatowane. Miejsce realizacji zadania: działki nr 225/1, 3/1, 3/2, 3/3, obręb Witów, gmina Koszyce. Zakres wykonywanych prac przewiduje m. in. roboty demontażowe tj. pomp głębinowych, pomp płuczących, zestawu hydroforowego, filtrów, chloratora, pozostałych elementów układu technologicznego oraz roboty montażowe tj. pomp głębinowych, pomp płuczących, zestawu hydroforowego, filtrów, chloratora, pozostałych elementów układu technologicznego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, szczegółowa specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych, operatorów sprzętu bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. i przedmiar robót- stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt.9.3 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy, 2)pełnomocnictwo jeśli dotyczy, 3) zobowiązanie podmiotów trzecich jeśli dotyczy, 4)dowód wniesienia wadium, 5)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach