Przetargi.pl
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Rajbrot w Gminie Lipnica Murowana

Gmina Lipnica Murowana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146852100 , fax. +48146852102
  • Data zamieszczenia: 2021-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica Murowana
    Lipnica Murowana 44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. +48146852100, fax. +48146852102
    REGON: 85166060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Rajbrot w Gminie Lipnica Murowana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Rajbrot w Gminie Lipnica Murowana” 2. Przedmiotem zamówienia jest a/ budowa Stacji Uzdatniania Wody ( SUW ) na dz. nr 371/4 w miejscowości Rajbrot w gminie Lipnica Murowana o wydajności Q = 9m3/h wraz z jednym zbiornikiem wody surowej oraz jednym zbiornikiem wody uzdatnionej (czystej), odmulnikami, rurociągami technologicznymi , rurociągiem grawitacyjnym doprowadzającym wodę surową do pompowni wody surowej, instalacją elektryczną i oświetleniem terenu, zjazdami oraz komunikacją wewnętrzną (drogi wewnętrzne), ogrodzeniem, uporządkowaniem i wyplantowaniem terenu, wyposażeniem technologicznym, kanalizacją grawitacyjną odprowadzającą wody przelewowo-spustowe ze zbiorników i wód opadowych oraz wody nadosadowe z odmulników do wylotu do cieku wodnego na dz. nr 110, 367, 371/3, 371/4, 390/2, 396 w miejscowości Rajbrot. b/ budowa rurociągu wodociągowego Dz. 180 mm PE na odcinku A-B o długości ok. 503,6 m z przejściem pod drogą gminną, drogą powiatową 1447K relacji Muchówka – Porąbka Iwkowska oraz rzeką Uszwica w km 62+850. Po wykonaniu sieci wodociągowej, lecz przed jej oddaniem do eksploatacji należy wszystkie elementy uzbrojenia łącznie z węzłami oznakować specjalnymi tablicami informacyjnymi. c/ budowa ogrodzenia i utwardzenie terenu w bezpośredniej strefie ochrony ujęcia wody (studni). 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową/techniczną. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowaniem Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt uzyskać zgody właściwych zarządców dróg i terenów na zajęcie pasa drogowego i terenu na czas trwania robót oraz poniesie związane z tym opłaty administracyjne. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i ochrony istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego oraz pozostałego majątku publicznego i prywatnego znajdującego się w terenie robót. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ ma charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej i służy określeniu rodzaju robót, zaś pełny zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SIWZ. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji i jej otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji poniesie wykonawca. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób zatrudnionych do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik do SIWZ 7. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8. Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 5 lat, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach