Przetargi.pl
Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach realizacji i trwałości projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska.

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska 430
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 17 2279341
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 17 2279341
    REGON: 69058167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach realizacji i trwałości projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach trwałości projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska, realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu dla 120 beneficjentów ostatecznych projektu i 9 jednostek podległych zamawiającemu, obejmująca: 1) abonament za dostarczanie internetu przez 24 miesiące do 120 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu i 9 jednostek podległych Zamawiającemu; 2) przyłączenie do internetu 120 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych; 3) przyłączenie do internetu 9 jednostek podległych Zamawiającemu. Wymagania w zakresie innych cech: 1) urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być wcześniej używane; 2) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta; 3) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania; 4) Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji u beneficjenta ostatecznego projektu (pod wskazanym adresem przez zamawiającego) tak, aby po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu projektu był on gotowy do pracy i aby nie była konieczna ingerencja Wykonawcy; 5) Przedmiot zamówienia jest użyczony wraz na podstawie umów użyczenia na cele niekomercyjne beneficjentom ostatecznym projektu wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach projektu pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska. Zamawiający nie wyklucza ewentualnych zmian podmiotów na rzecz których następować będzie użyczenie. W/w zestawy będą wykorzystywane przez okres zamówienia; 6) inne wymagane dokumenty: dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udziela gwarancji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń, stanowiącym ( Załącznik Nr 1 do SIWZ). 4. Wykonawca jest zobowiązany do podania szczegółowych konfiguracji oferowanych urządzeń, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w specyfikacji technicznej urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu pod warunkiem, że nie powodują one dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego w stosunku do ceny oferowanej przez Wykonawcę. 5. Usługi muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. - Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Niwiska. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Z treści ww. dokumentów musi wynikać bezwarunkowe (tj. na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach nr rachunku nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002, a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu należy załączyć do oferty. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem został uznany rachunek bankowy Zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium (przelew wadium musi być zaksięgowany na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zasady zwrotu wadium, jego ponownego wniesienia lub jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w §12

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: prędkość do abonenta (download)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach